Skip to main content

TOP. Cele mai difuzate piese pe posturile de radio. Inna, Carla’s Dreams şi Irina Rimes, în primii 10

 
TOP. Cele mai difuzate piese pe posturile de radio. Inna, Carla’s Dreams şi Irina Rimes, în primii 10

Care au fost cele mai ascultate piese la radio, din România, în 2021? Bătălia pentru podium s-a dat între Flashback a lui Inna, Rampampam a lui Minelli şi Mă ma ia, cântată de duo-ul format din Juno şi Jo.

Publicitate

Câştigătoare a ieşit Inna. Flashback a fost cea mai ascultată piesă a anului trecut. A avut 4.879 difuzări, iar aproape 5 milioane de persoane (4.971.572, mai exact) au auzit-o pe posturile româneşti de radio.

Minelli, cu ai ei Rampampan, nu a fost departe de Inna, iar locul al treilea a fost al lui Juno şi Jo. 

Carla's Dreams are două piese în Top 10 al celor mai difuzate. Tot cu două melodii este în primele zece şi Irina Rimes.

După casele de producţie, jumătate din primele 100 cele mai difuzate piese vin de la Global Records (49), urmată de Cat Music (14). Casa de producţie a lui Smiley (Hahaha) şi MediaPro & Universal Music au fiecare opt piese în primele 100.

Detalii, în continuare. Înainte, cea mai difuzată piesă pe posturile de radio din România:

Datele din top au fost centralizate de Media Forest, compania care a monitorizat piesele difuzate pe radiourile româneşti. 

Astfel, potrivit Top 100 Media Forest pe anul 2021, pe locul doi s-a clasat Minelli cu melodia Rampampam. Aceasta a avut cu 300.000 de ascultători unici mai puţini faţă de Flashback, piesa Innei. Şi numărul de difuzări a fost mai mic, cu aproape 100 (4788). 

Pe podium urcă şi duo-ul format din Juno şi Jo, cu piesa Mă ma ia. Aceasta a avut puţin peste 4,5 milioane de ascultători unici (4.587.026) şi 4197 de difuzări la radio.

Cum arată clasamentul? Iată cine sunt între primii 10 clasaţi:

1. Inna - Flashback

2. Minelli - Rampampam

3. Juno şi Jo - Mă mai ia

4. Carla’s Dreams feat. EMAA – N-AUD, 

5. Irina Rimes – N-avem Timp, 

6. 3SE feat. Andra – Jumătatea mea mai bună, 

7. Carla’s Dreams – Simplu şi Uşor, 

8. AMI feat. Tata Vlad – Enigma, 

9. Irina Rimes feat. Cris Cab – Your Love 

10. Nicole Cherry – Scrie-mi pe suflet. 

Aceste piese au avut între 4.5 şi 3.6 milioane de ascultători unici.

Dar casele de discuri, cum stau în clasament? Hit-urile se împart între 12 producători, după cum urmează: 

  • Global Records (49 de producţii), 
  • Cat Music (14 producţii), 
  • Media Pro & Universal Music (8 producţii), 
  • HaHaHa Production (8 producţii), 
  • ROTON (7 producţii), 
  • ATOM (5 producţii), 
  • CASA (4 producţii), 
  • Andrea Records (2 producţii), 
  • Agenţia de Vise (1 producţie), 
  • Thrace Music (1 producţie) 
  • Sprint Music (1 producţie). 

În top 100 au intrat şi artişti cu mai multe melodii, clasamentul fiind dominat de INNA şi Smiley, fiecare cu câte 6 piese, atât solo, cât şi în colaborare cu alţi artişti. 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hihaho Hihaho
    Ești prea disperat stai liniștit

    Si tu esti prea disperat si fricos de nu stii ce sa raspunzi la comentarii. Asa ca stai linistit disperatule. Hi hi hi
  • Mile Mile
    Ești prea disperat stai liniștit
  • Gigilov Gigilov
    Privitorii de mascarada vorbesc ha

    Te referi la tine, nu postac ? Ca tu ai 5 comentarii pe aceasta stire.
  • Tepica Tepica
    Toți fără voce la ce a ajuns România

    Nu stie postacul ce sa abereze... Daca era Delia pe locul 1, numai laude aveai. Dar TEAPA, nu e...
  • Falsica Falsica
    Alea false nu prea le merg pe post

    Pentru ca Pro nu are nimic fals. Doar Antenuta Zero are. Vezi ca, castigatorii din sezonul 3 s-au despartit. La fel si cei din sezonul 4 ? Oare si cei din sezonul 5 ?
    Deci, care sunt false ?
  • Postacescu Postacescu
    bravo mireasa inca prind matrimoniale la orase postaci platiti la sate ha

    Ce prinde ? Ce visezi ? Vezi ca Miresica a fost lidera si la pensionari. Nu zici asta postac ?
    Si lidera, unde ? A fost la egalitate postacule. Vezi pe site-ul lor:Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, premiera Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 1.8 puncte de rating și 10.8% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 1.8 puncte de rating şi 10.3% cotă de piaţă.

    Deci lider cu doar 0.5% cota de piata ? Ha hahahahaa ! Cei mai penibil sunt antenistii. Te lauzi ca esti lider cu 0,5% ? Vai de postaci...
  • MiLescu MiLescu
    ha ha ha porcarii ce sa asculti

    Pai Antenuta unde e postacule ? Cu mult laudata ta Delia. E Zero. Ca Antenuta in audiente. Ha ha ha !
  • Mile Mile
    Privitorii de mascarada vorbesc ha
  • Mile Mile
    Toți fără voce la ce a ajuns România
  • jk jk
    Normal mile,daca erau date (si) pe Antena 1 erau bine,Milisor;altfel,nu
  • MucCelMic MucCelMic
    ha ha ha porcarii ce sa asculti

    Normal, daca esti pensionar, n-au cum sa prinda, postac Mile.
  • Mile Mile
    Alea false nu prea le merg pe post
  • mile mile
    bravo mireasa inca prind matrimoniale la orase postaci platiti la sate ha
  • mile mile
    ha ha ha porcarii ce sa asculti
  • Răzvan Răzvan
    Dați si audientele de aseară a animației Cartea junglei și a noului sezon Mireasa

Trimite un comentariu

sus