Detalii despre podcasturile făcute de Gojira, Tetelu sau Natanticu, pe canalul de YouTube HappyFishTV. Trustul Ringier România este implicat în proiect şi vine cu rezultatele din ultimele nouă luni.
Cine se uită la emisiunile de pe HappyFishTV? De ce e Ringier implicat în proiect?
În cele nouă luni de la lansare, canalul a ajuns la 70.000 de abonaţi şi peste 1,6 milioane de vizualizări pe lună şi un public format în mare parte din tineri.
La podcasturile de până acum au fost şi invitaţi ca Mihai Petre, Adi Despot, Aluziva, Selly, Micutzu, Delia, Puya, Tata Vlad de la B.U.G Mafia sau Mihai Găinuşă. Sunt doar câteva din numele invitatele la podcasturile Happy Fish.
Parteneriatul dintre Ringier şi Happy Fish a început în luna martie, când canalul de YouTube deschis încă din 2007 a fost relansat. Presupune presupune un cross de materiale între publicaţiile din portofoliul Ringier şi HappyFish (de exemplu, interviurile sunt preluate şi pe site-uri ca TVmania) şi soluţii de vânzări.
Media de vizionare, jumătate de oră
Conform datelor furnizate de Ringier, canalul Happy Fish a ajuns la:
- Peste 180 de materiale video publicate
- Şapte emisiuni şi mai mult de 3,8 milioane de ore vizionate
- Media de vizionare per video este de 31 de minute
- Jumătate dintre oamenii care urmăresc emisiunile au abonamente YouTube premium plătite
- Nu în ultimul rând, publicul canalului este majoritar masculin (79%), fiind curprin preponderent de cei cu vârste cuprinse între 18 şi 44 de ani (91%).
- Pe categorii de vârstă, aceştia sunt reprezentaţi astfel: 25-34 de ani este reprezentat cu 45%, urmat de categoria de vârstă 18-24 de ani (29%) şi categoria 34-44 (17%).
- Canalul înregistrează un procent de 52% de utilizatori recurenţi şi 400.000 de vizionări unice pe lună.
Tudor Marin, cofondator HappyFish:
„De la bun început planul de creştere a fost bazat pe acumalare treptată şi trafic recurent. Este mai important pentru noi să ajungem la 1.000 de oameni, dintre care 800 să ne găsească relevanţi şi să revină pe canal, în loc să ne vadă 10.000 din care 2.000 să ne găsească oarecum relevanţi şi 1.000 să revină.
De aceea toată creşterea pe care a avut-o canalul s-a bazat pe acumulare organică şi nu view-uri plătite. Această strategie se reflectă şi în metricele care indică engagementul”, după cum spune acesta.
De notat că cei de la Happy Fish pregătesc şi o emisiune de istorie şi cultură numită „Hipstoricii”, realizată de Gojira şi Bogdan Simion.
Echipa Happy Fish este formată din:
- George Andreescu – Gojira, producator şi DJ profesionist din 2001, actor, membru fondator HappyFish TV
- Dragos Muşat – Tetelu, Jurnalist / Scriitor / Actor / Scenarist / Realizator podcast, membru fondator HappyFish TV
- Cosmin Natanticu, Actor / Comediant / Realizator Podcast
- Bogdan Mălăele, Actor / Comediant / Realizator Podcast
- Silviu Petcu, Actor / Scenarist / Comediant
- Alexandru Zob, Actor / Comediant / Scriitor/ Blogger / Realizator Podcast
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Dacă nu îți place conținutul de pe Happy Fish, ești liber să ignori canalul și să îți îndrepți interesul în altă parte...către canale mai 'inteligente', 'obiective' și complet 'nemonetizate' sau 'independente' ('breaking news' așa ca pe limba ta: tot ce vezi pe youtube e pentru ca gura cuiva să mănânce ceva sau backed up by a bigger fish). Nu-ți convine că apar invitați cu păreri diferite de ale tale? Nu te uita. A te revolta că a venit Sișu ('Homofobul' de serviciu that everyone loves to hate) într-un podcast e ca și cum te-ai revolta că aerul conține mai mult azot decât oxigen. La cât de indignat ești de ce se întâmplă pe grup, bag seama că ți-a căzut BanHammer-ul direct în moalele capului. În rest, toate cele bune. :)
Pt HF, baftă și la mai mare.
Pt Gojira, teeeee rooooog, nu mai vorbi cu țâgarea in gură. E usturător la timpan.
Tetelu' e un bufon inutil fără umor și trebuia să rămână în viroaga unde HeapiFiș a murit deja.
Au o bulă *** de circlejerking cu grup de Zuck unde banează ce nu le convine, sunt fundamental niște "ne dăm cu cine putem ca să mâncăm o garniță de untură și mâine" și e un loc benefic doar pentru proprietari.
Scabros să citim acum că e de fapt un bisnis inert cu neîmormântații de la Ringier. Deci this new improved hypocrisy elucubrată de muntele de șuncă diabetică cum că "m-am reapucat de troaca asta ca să mă salvez din depresie" e de fapt un proiecțel pentru strâns buget de șaorma.
Zob și Tataie Divertis părea vag că fac ceva de calitate... Până au început să aducă Huțuleacu' să se smiorcăie blazat despre cum a fost el în Asia, că, deh, așa e când fad dar crescut în puf de mami și tati...
Aceste Grete Thunberg locale (cu părinți bogați) sub crusta fals-empatică plină de tupeu că ei sunt, sanchi, prieteni și înțelegători cu hipsterul nemâncat de rând.
Happy Fâs sau ARHIVĂ DE ȚEPARI PURULENȚI PRESENTING THEMSELVES AS BEAUTIFUL, KIND, AMAZING, CREATIVE & UP TO DATE VISIONARIES...
Tern și revoltător.