Clipurile scurte de pe Instagram, cele introduse de platformă să rivalizeze cu TikTok, devin puţin mai lungi.
Potrivit SocialMediaToday, clipuri au o durată maximă de 60 de secunde. Videoclipurile din funcţia „Reels” au fost lansate în 2020 şi aveau, iniţial, o durată de 15 secunde.
Din septembrie li s-a mărit durata la 30 de secunde, iar din iulie 2021 ajung la 60 de secunde.
Aşadar, utilizatorii din toată lumea pot posta clipuri lungi de până la 60 de secunde cu ajutorul funcţiei „Reels”:
Funcţia „Reels”, lansată în 2020
Instagram a anunţat lansarea funcţiei „Reels” în toamna anului 2020. Stategiei platformei condusă de Adam Mosseri (directorul Instagram) era să atragă mai mulţi influenceri de pe TikTok pe Instagram.
„Cred că putem profita de formatul de story-uri pentru Reels, deoarece este o experienţă captivantă şi va fi utilă, pentru că nu e nevoie să determinăm agenţiile de publicitate să creeze alte reclame noi”, spunea Mosseri în 2020.
Trimite un comentariu