Skip to main content

Competiţia Destinaţia anului a ajuns pe un site german care promovează România turistică. Platforma are peste 2 milioane de utilizatori

 
Gianina Corondan va prezenta competiţia Destinaţia anului 2022 la Prima TV. Sursa foto: Facebook/Gianina Corondan
Gianina Corondan va prezenta competiţia Destinaţia anului 2022 la Prima TV. Sursa foto: Facebook/Gianina Corondan

România, promovată în Germania, Austria şi Elveţia! Turiştii germani află ce destinaţii româneşti pot vizita citind informaţii despre Destinaţia anului direct în limba lor. 

Publicitate

Competiţia Destinatia anului, care promovează mai multe branduri turistice româneşti, a ajuns pe o platformă de limba germană: www.urlaub-in-Rumänien.de

Emisiunea realizată de postul Prima TV prin colaborarea cu bloggeri şi influenceri de turism este de acum promovată şi în afara ţării, în Germania, Austria şi Elveţia.

Concursul Destinaţia anului 2022 beneficiază de şi mai multă expunere pentru publicul vorbitor de limbă germană prin parteneriatul cu platforma www.urlaub-în-Rumänien.de, se arată într-un comunicat.

Cea de-a două ediţie este realizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi Alianţa Pentru Turism. De asemenea, concursul a introdus o jurizare extinsă în două etape (pe regiuni şi naţională). De altfel, juriul este format din 20 de experţi şi influenceri de turism.

Scopul proiectului este de a fi o sursă de inspiraţie pentru ce poţi vedea şi experimenta ca turist în România: imagini, poveşti, comori turistice demne de Destinaţia Anului, mai spun organizatorii.

„Cu peste 100 de milioane de vorbitori de limba germană www.urlaub-in-rumnien.de ocupă locul 1 din punctul de vedere al vizitării României, reprezentând 13% din totalul turiştilor străini care vizitează anual ţară noastră, dar şi publicul cu cel mai mare potenţial de creştere.  

Urlaub-în-Rumänien.de este cea mai mare platformă de limbă germană care promovează vacanţele în România, ajungând la peste 2 milioane de utilizatori în fiecare lună.

Prin postări social media, colaborare cu grupuri Facebook şi cu mass-media germană, destinaţiile de top ale României îşi cresc astfel nivelul de interes pentru turiştii germani“, mai spun iniţiatorii concursului. 

Joachim Alberth, manager de proiect Urlaub-în-Rumänien (urlaubinrumaenien.de):

"România este în prezent aproape necunoscută că destinaţie de călătorie în rândul populaţiei largi de limbă germană. Scopul nostru este să oferim informaţii pe termen lung şi cuprinzătoare despre vacanţe în România, destinaţii de călătorie şi oferte.“

Nominalizărilor destinaţiilor preferate s-a încheiat pe 10 aprilie 2022. Până la acest termen, peste 21 de mii de români au intrat pe site-ul www.destinatiaanului.ro pentru a face o nominalizare, mai spun organizatorii. Au fost menţionate mai bine de 150 de destinaţii, însă doar 22 au întrunit peste 100 de nominalizări. Lista destinaţiilor nominalizate o puteţi consulta aici.

Destinaţiile finaliste din ultima etapă, care au cel mai mare punctaj, vor beneficia de promovare naţională intensă in lunile mai-august atât pe social media, cât şi prin emisiunile Destinaţia Anului, difuzate pe Prima TV.

Gazda emisiunii, Gianina Corondan, va călători cu echipa de filmare în fiecare destinaţie. Iar acolo va avea intervenţii live şi va realiza emisiuni cu principalele atracţii ale zonei.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DUROS DUROS
    este efectul standului romanesc de turism de la NY Asa de prost incit a stirnit mila turistilor

Trimite un comentariu

sus