Facebook a anunţat că renunţă la platforma de podcast, după doar un an de la înfiinţare. Serviciul de social media nu va mai fi disponibil începând cu 3 iunie.
Facebook nu le va mai permite oamenilor să adauge podcasturi începând din această săptămână, potrivit unei note trimise partenerilor, scrie Bloomberg.
Reţeaua socială va elimina atât produsul său audio de formă scurtă Soundbites cât şi hub-ul audio central, conform sursei citate.
Facebook, care face parte din Meta Platforms Inc., a făcut investiţii anul trecut în piaţa de podcasting şi audio, în general, pe fondul unui interes crescut în urma pandemiei. Însă acum îşi concentrează eforturile în alte direcţii.
„Evaluăm în mod constant funcţiile pe care le oferim, astfel încât să ne putem concentra pe cele mai semnificative experienţe”, a spus un purtător de cuvânt al Meta într-un e-mail, citat de Bloomberg.
Funcţiile Live Audio Rooms vor fi integrate în Facebook Live, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot alege să difuzeze live doar audio sau audio şi video.
Pe piaţa podcasturilor activează Spotify, Amazon şi Clubhouse, platformă audio socială care a fost evaluată anul trecut la aproximativ 4 miliarde de dolari, mai notează Bloomberg.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii