Brandul de bere Heineken a lansat, la nivel global, o nouă campanie despre nevoia de socializare.
Noua campania se numeşte „We'll meet again” („Ne întâlnim din nou”) şi este lansat prin intermediul unui spot video sub forma unui manifest, care a fost filmat în Barcelona (Spania).
În noul spot video, oamenii au transformat diferite activităţi din carantină în momente în care se pot întâlni cu prietenii pentru a socializa.
Spotul a fost realizat de regizorul François Rousselet şi este lansat la exact un an de la campania Heineken „#SocialiseResponsibly, Ode to close”.
„Heineken® îşi propune să spună poveşti în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină şi mesajul nostru se concentra pe siguranţa clienţilor noştri – „Socializaţi în mod responsabil!”.
Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experienţe din viaţa reală în care se poate regăsi oricine şicelebreazăcapacitatea de a depăşi momentele dificile şi imaginaţia printr-un mesaj clar, plin de speranţă pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.
Trimite un comentariu