Instagram vine cu o funcţie nouă pentru utilizatorii săi. Platforma deţinută de Facebook adăugă un tab „Audio”, în care oamenii pot căuta melodiile preferate şi le pot adăuga la clipurile scurte pe care le realizează, la fel cum se întâmplă pe TikTok.
Funcţia „Audio” vine în contextul în care Instagram promovează „Reels”, clipurile scurte introduse pe platformă în 2020, scrie SocialMediaToday.
Prin introducerea acestei funcţii, Instagram încearcă să atragă cât mai mulţi tineri de pe TikTok.
Momentan, tab-ul Audio este disponibil pentru utilizatorii din America, dar în curând va apărea şi în celelalte ţări din lume.
Instagram a lansat funcţia „Reels” în 2020
Instagram a anunţat lansarea funcţiei „Reels” în toamna anului 2020. Stategiei platformei condusă de Adam Mosseri (directorul Instagram) era să atragă mai mulţi influenceri de pe TikTok pe Instagram.
„Cred că putem profita de formatul de story-uri pentru Reels, deoarece este o experienţă captivantă şi va fi utilă, pentru că nu e nevoie să determinăm agenţiile de publicitate să creeze alte reclame noi”, spunea Mosseri în 2020.
FOTO. Noul tab „Audio” de pe Instagram (via SocialMediaToday)
Trimite un comentariu