„Divorţ” în lumea publicităţii. Jazz, una dintre cele mai importante agenţii din piaţă, se rupe în două.
Practic, se vor forma alte două agenţii distincte. Una dintre ele va fi condusă de Valentin Suciu şi Irina Pencea, iar cealaltă de Diana Benko. Cei trei fondaseră în urmă cu zece ani agenţia Jazz Communication, care semnat proiecte importante în ultimii ani.
Noile agenţii formate după ruptura Jazz se vor numi:
- Jam Session Agency, care va fi condusă de Irina Pencea şi Valentin Suciu
- Sonica Works, condusă de Diana Benko.
„După ce am construit povestea Jazz Communication, a sosit timpul să mergem pe drumuri separate. În momentul de faţă avem viziuni diferite, iar ruptura a fost amiabilă”, a declarat Valentin Suciu pentru Paginademedia.ro.
Acesta a mai menţionat că „discuţiile legate de separare au început în primele luni ale anului”.
Unul dintre cele mai cunoscute proiecte ale Jazz este MagicHome - „Scaunul suferinţei”, campania de strângere de fonduri pentru casa în care să poată sta părinţii copiilor care suferă de cancer. S-a strâns peste jumătate de milion de euro în mai puţin de o lună, la vremea respectivă.
În ultima vreme, Jazz a lucrat cu branduri ca Tazz by eMag, ING, Carrefour, Bilka, MedLife, printre altele.
„Plecăm în noul proiect cu peste 30 de oameni”
Cu privire la termenii separării, Valentin Suciu a mai declarat:
„În Jazz fiecare echipă lucra cu clienţii săi, iar acum fiecare dintre noi vom continua cu clienţii pe care-i aveam”, a spus creativul fără a dat şi alte detalii.
De asemenea, a mai adăugat:
„Noi plecăm în noul proiect, Jam Session, cu peste 30 de oameni şi o divizie de content pe care am construit-o în paralel cu Jazz”, după cum a menţionat pentru Paginademedia.ro.
De cealaltă parte, Diana Benko a fost mai rezervată în declaraţii. Aceasta s-a rezumat doar la a spune că „privim cu optimism către viitor, odată cu această ruptură”.
Citeşte şi: VIDEO. Blockbuster. Bobonete, Adi Despot, Chef Bontea şi Mihai Rait, actori într-un „super” spot. Producătorii Las Fierbinţi, implicaţi. Ce agenţie a gândit totul?
Citeşte şi: STUDIU DE CAZ. Povestea Magic Home, Grand Effie 2018: MagicHome, campania virală a anului, care a strâns donaţii de peste jumătate de milion de euro în mai puţin de o lună
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu