Tranzacţie pe piaţa media. Klarmedia, agenţia de monitorizare şi analiză media anunţă preluarea şi integrarea Media Image Group, companie din România specializată în monitorizare media, înfiinţată încă din 1999.
Ulterior tranzacţiei, Klarmedia îşi consolidează poziţia de furnizor de monitorizare media în România şi Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienţi, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Ce urmează
De acum, cele două companii vor avea aceeaşi echipă de management şi vor oferi întregului portofoliu de clienţi acces la „cele mai moderne” soluţii de monitorizare media disponibile la nivel internaţional, conform aceluiaşi comunicat.
Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia:
„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienţilor nu doar acces la surse de informaţii, ci date esenţiale pentru decizii de business, prezentate într-un format uşor de parcurs, actualizate în timp real şi completate de analize calitative.
În scurt timp de la înfiinţare, am reuşit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România şi acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni şi know-how analitic pentru a ne susţine clienţii într-o perioadă de schimbări accelerate.
Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienţi şi acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”.
Miron Mateescu, partener şi director de marketing la Media Image Group:
„Astăzi facem un pas important pe piaţa de monitorizare din România, graţie experienţei celor două echipe şi resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaştem nevoile clienţilor, dinamica industriilor şi putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor”.
Media Image Group este prima companie din România specializată în monitorizare media, fiind lider de piaţă pentru o perioadă de peste 15 ani. Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuţ Anastase, Ramona Pîrvulescu şi Octavian Petrescu şi a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii şi organizaţii publice.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
Cat despre "principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România" e atat de gogonata incat nici ei nu cred. Bai, nu costa atat de mult sa faci un comunicat de presa serios! Macar atat si-ar fi permis si ei, pe bune!