Skip to main content

Jurnalistul Marian Păvălaşc a lansat Agroinvestigaţii.ro, o publicaţie online dedicată materialelor din domeniul agroalimentar

 
Jurnalistul Marian Păvălaşc a lansat Agroinvestigaţii.ro, o publicaţie online dedicată materialelor din domeniul agroalimentar

Publicaţie online de investigaţii. Jurnalistul Marian Păvălaşc a lansat Agroinvestigaţii.ro. o publicaţie online dedicată investigaţiilor, analizelor şi materialelor din domeniul agroalimentar.

Publicitate

Agroinvestigaţii.ro îşi propune să semnaleze neregulile din sectorul public de reglementare agroalimentară, dar şi a comportamentelor abuzive ale unor companii care profită de fermieri sau de consumatori.

Jurnalist cu peste 20 de ani de experienţă în presă, Marian Păvălaşc coordonează noul proiect lansat recent. De asemenea, jurnalistul coordonează Clever News Center, o agenţie de conţinut media.

În ultimii ani, a realizat mai multe anchete relevante în sectorul agroalimentar, acoperind subiecte precum: subvenţiile din zootehnie, amenajările piscicole legate de familia lui Petre Daea, investiţiile publice în sistemele de irigaţii şi programele ineficiente derulate de Ministerul Agriculturii.

Finţare independentă şi planuri de dezvoltare

Lansată cu un buget limitat pentru 2025, publicaţia se bazează pe venituri independente obţinute de la Clever News Center, provenite din alte contracte media

„Pentru început, ne dorim să asigurăm continuitatea proiectului. Acesta este primul obiectiv. Ulterior, poate vom construi parteneriate care să susţină o prezenţă constantă a jurnalismului de investigaţie onest în domeniul agroalimentar din România.

Am ales ca prima publicaţie să fie agroinvestigaţii.ro în urma unei mici analize de 3-4 proiecte asemănătoare pe care încercăm să le dezvoltăm în partea a doua a acestui an”, a mai precizat Marian Păvălaşc”, a adăugat Marian Păvălaşc.

Marian Păvălaşc, coordonatorul proiectului Agroinvestigaţii.ro:

„Vrem să facem presă utilă. Să completăm presa de news cotidian din acest domeniu. Vrem să fim utili pentru că presa de investigaţii – şi nu numai – îşi pierde din valoare şi relevanţă altfel. Nu vrem să facem jocuri, să ne promovăm orgoliile etc.

Este un proiect relativ mic, dar care poate aduce informaţii importante în spaţiul public, informaţii care pot duce la decizii mai înţelepte din partea autorităţilor şi a mediului de afaceri. Este nevoie de o presă de investigaţii de nişa care să publice constant”.

Clever News Center mai asigură şi o parte din conţinutul editorial al platformei Business News de pe Termene.ro, platformă pe care agenţia a transformat-o anul trecut dintr-un blog de companie într-o platformă de news exclusiv, util şi de analize de date.

Pentru partea a doua a acestui an, Clever News Center îşi propune şi transformarea site-ului clevernews.ro într-o publicaţie de informaţii care contează.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus