Skip to main content

Platforma de mesagerie WhatsApp, aparţinând Meta, a anunţat introducerea unor noi spaţii publicitare

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Meta introduce publicitate pe WhatsApp, platforma de mesagerie. În perioada următoare, Meta a anunţat că introduce noi spaţii publicitare, o schimbare importantă pentru această aplicaţie care până în prezent nu a fost afectată de publicitate, scrie hotnews.ro care citează Agerpres.

Publicitate

Cum se va schimba configuraţia aplicaţiei?

Compania specifică faptul că noile spaţii publicitare vor apărea exclusiv în fila „Noutăţi”, care grupează „Stare” şi „Canale” şi este utilizată zilnic de aproximativ 1,5 miliarde de oameni din întreaga lume.

Noile funcţii includ abonamente plătite la anumite Canale, promovarea Canalelor în directorul de descoperire şi reclame integrate în Stare, echivalentul Instagram Stories.

Utilizatorii care folosesc WhatsApp exclusiv pentru a discuta cu prietenii şi familia nu vor vedea nicio schimbare; această filă poate fi, de asemenea, dezactivată în setările lor.

Reclamele afişate în fila Noutăţi se vor baza exclusiv pe date de bază, cum ar fi locaţia aproximativă, limba telefonică şi activitatea din această zonă a serviciului de mesagerie. Meta urmăreşte venituri din baza enormă de utilizatori a WhatsApp, care numără peste două miliarde de utilizatori activi lunar.

„Vorbim de ani de zile despre intenţia noastră de a crea o activitate care să nu întrerupă conversaţiile personale şi credem că fila Noutăţi este locul potrivit pentru aceste noi instrumente”, a anunţat compania.

Spre deosebire de Facebook, Instagram sau de alte platforme ale Meta, WhatsApp a conservat un model economic aproape complet lipsit de anunţuri publicitare, după achiziţia sa de grupul Meta în 2014. Aplicaţia este deosebit de populară pentru uşurinţa în utilizare şi funcţiile (apeluri audio şi video, mesaje vocale etc.), mesajele criptate şi aparenta neutralitate comercială.

Până acum, singurele formate publicitare constau în mesaje promoţionale trimise prin intermediul instrumentului WhatsApp Business utilizatorilor care îşi dăduseră consimţământul, precum şi unele experimente pe anumite pieţe.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus