
O nouă agenţie de strategie şi marketing se lansează pe piaţa locală. MKA Strategy Studio, fondată de Gabriel Pătru şi Andrei Bălan, doi oameni cu o experienţă solidă pe zona de comunicare.
Cine sunt fondatorii? Gabriel Pătru este fost preşedinte IAB România, cu experienţă în media, consultanţă şi data science. Andrei Bălan este strateg multipremiat, psiholog, doctor în antropologie şi profesor de comportament al consumatorului, strategie şi media.
MKA se specializează în construirea de strategii, campanii şi produse de marketing adaptate noii economii a atenţiei şi a felului în care mintea consumatorilor se schimbă şi evoluează, anunţă reprezentanţii agenţiei.
Utilizând o abordare strategy-first, MKA (acronim al Marketing of Attention) îşi propune să aducă un model diferit de lucru pe piaţa din România şi cea internaţională, angrenând cele mai potrivite resurse şi talente pentru fiecare proiect.
Andrei Bălan, cofondator MKA:
„Adoptăm un model de lucru inspirat din industriile artistice şi de entertainment, aducând împreună oamenii potriviţi din piaţă pentru fiecare brief. Acest model se bazează pe senioritate, specializare şi talent, recunoscând că paradigma pieţei de comunicare se schimbă radical, favorizând calitatea şi expertiza în detrimentul volumului şi execuţiei, care vor fi din ce în ce mai mult rezolvate prin automatizare. Calitatea, senioritatea, viziunea şi specializarea vor face diferenţa între cine se face auzit şi cine rămâne ignorat.”
Produsele principale ale agenţiei pleacă de la:
• Research-uri avansate, derulate independent sau în parteneriat cu agenţii-partenere din domeniul cercetării, şi care iau în calcul modul nou în care se schimbă mintea şi atenţia consumatorilor;
• Strategii de brand-building şi comunicare adaptate noii tipologii comportamentale a consumatorilor;
• Campanii creative şi de performance derulate în colaborare cu top 5% creativi şi soluţii martech din piaţă şi proiectate pentru a depăşi în mod constructiv barierele atenţiei.
„Produsele şi serviciile MKA sunt concepute pentru a sprijini clienţii în regândirea şi eficientizarea eforturilor de marketing în noua paradigmă a pieţei, care credem că în 2025 va deveni de neignorat. Cunoaştem foarte bine toate neajunsurile, dar şi oportunităţile pieţei. Marketingul nu poate fi făcut fără strategie, strategia nu poate fi concepută fără experienţă, iar creaţia şi strategia media au nevoie de talent de top pentru a avea şanse să funcţioneze. Am construit o agenţie care să răspundă întocmai acestor oportunităţi. Astfel, împreună cu cel mai bun talent tech şi creativ din piaţă, utilizăm instrumente şi framework-uri strategice proprii, inspirate din zonele de agenţii creative şi consultanţă, pentru a oferi un avantaj competitiv decisiv fiecărui client care lucrează cu noi.”, declară Gabriel Pătru, cofondator MKA.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro