Platforma de Influencer Marketing MOCAPP, condusă de antreprenorul Florin Grozea, a lansat o nouă soluţie tech adresată jucătorilor din eCommerce din piaţa internaţională.
Noua aplicaţie denumită L!NK foloseşte un algoritm care scanează în mod anonim bazele de clienţi ale magazinelor online şi le permite acestora să descopere care dintre clienţii lor sunt populari în Social Media şi pot fi implicaţi cel mai eficient în campanii de promovare, loializare, afiliere, vânzări.
Investiţia iniţială în dezvoltarea L!NK se ridică la 120.000 euro, iar startup-ul îşi propune să atragă clienţi din 30 de ţări şi să intre pe break-even pe acest produs după primul an de la lansare, anunţă compania.
Florin Grozea, managerul MOCAPP:
„În 2021 ne-a făcut debutul pe pieţele din Spania, Polonia, Cehia şi Bulgaria, iar anul acesta ţintim toată piaţa europeană cu ajutorul acestei noi aplicaţii proprietare.
L!NK este un produs de tehnologie bazat pe o cercetare complexă a trendurilor globale şi a comportamentului consumatorilor digitali şi aduce echipelor de marketing puterea să îşi crească impactul campaniilor de vânzări, să atragă noi clienţi şi să îmbunătăţească nivelul de încredere în brand, indiferent de localizarea geografică a consumatorilor sau de dimensiunea bazelor de date”
Cu ajutorul aplicaţiei instalate în panoul de control al magazinului online, brandurile pot identifica şi monitoriza care dintre clienţii lor sunt influenţi în Social Media şi pot deveni ambasadori.
Cosmin Gheorghilă, Lead Developer MOCAPP:
„Algoritmul proprietar L!NK este unic în Europa şi are potenţial de înregistrare ca patent internaţional. Software-ul nostru agregă în timp real date complexe, le analizează şi divizează detaliile despre fiecare client în 40 de puncte de analiză, pentru a compune un sistem de scoring care în acest moment are o acurateţe de 98.5%.
Procentul creşte pe măsură ce algoritmul scanează mai multe date şi estimăm că va ajunge la 99.9% după pragul de 1 milion de scanări, pe care îl vom atinge în iunie-iulie 2022.”
Aplicaţia este compatibilă cu orice magazin online din Shopify, cea mai cunoscută platformă de eCommerce din lume.
Piaţa globală Shopify este estimată la peste 200 miliarde dolari pe an, cu 3.6 milioane de companii din 150 de ţări care folosesc platforma canadiană. Versiunea de start L!NK a fost deja validată de peste 100 de magazine online din Marea Britanie, Italia, Brazilia, Canada, Statele Unite ale Americii şi România, care au instalat-o în primele săptămâni de la lansare.
Pentru dezvoltarea afacerii, MOCAPP a atras, în ultimii 2 ani, peste 600.000 de euro de la investitori privaţi, inclusiv de la Roca X şi Netopia, în mai multe runde de finanţare.
Următorul pas în strategia de creştere a startup-ului este intrarea companiei pe piaţa din UK, liderul european în comerţul online, demers pe care intenţionează să îl finanţeze printr-o nouă rundă de investiţii în 2022.
Anul trecut MOCAPP a realizat o cifră de afaceri de aproape 200.000€, iar platforma a rulat campanii în valoare de 470.000€. Tot în 2021, numărul influencerilor prezenţi în MOCAPP a depăşit 1.000 de nume din 9 ţări.
MOCAPP, unul dintre primele startup-uri de tehnologie in marcom lansate în Romania, este condus de către antreprenorul Florin Grozea. Alături de el, în dezvoltarea afacerii au investit Cătălin Chiş (antreprenor în tehnologie şi marcom), 57 investitori privaţi (campanie de crowdfunding Seedblink), respectiv 2 fonduri de investiţii.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Exact cum prostul moare si nu raspunde la comentarii. Bucatarii Zero sunt ZERO BARAT, sub MasterChef !