Skip to main content

CONCURS RADIO. Creatorii evenimentului Nostalgia vor să lanseze un post de radio: „E firesc ca atunci când lumea merge în online, noi să mergem în FM”

 
CONCURS RADIO. Creatorii evenimentului Nostalgia vor să lanseze un post de radio: „E firesc ca atunci când lumea merge în online, noi să mergem în FM”

De la eveniment, la radio. Creatorii evenimentului Nostalgia, care a devenit deja o tradiţie în Capitală, vor să se lanseze şi în radio.

Publicitate

Societatea Nostalgia Retro Disco Future din Constanţa s-a înscris la concursul de frecvenţe radio organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului pentru a lansa un post de radio cu denumirea Nostalgia FM. 

Societatea a solicitat frecvenţe pentru Bucureşti, dar şi în alte oraşe, cum ar fi Arad, Câmpina, Cluj-Napoca, Făget, Iaşi, Medgidia, Oiatra Neamţ, Ploieşti sau Târgu Mureş.

Acţionarii societăţii sunt Costin Gache (35%), Cristian Ion Gache (30%), Valentin Cocea (30%), Andrei Chirilă (5%). 

Potrivit proiectului financiar, vor avea buget de 109.700 de euro pentru zona tehnică, studioul central, distribuţie semnal, echipamente emisie pentru 12 staţii. Bugetul total se va ridica la 315.700 de euro. 

Costin Gache, acţionarul postului:

„Sunt fost barman, actualmente ne ocupăm de ospitalitate, avem mai multe localuri şi baruri în oraşul Bucureşti. Avem peste 400 de angajaţi şi am făcut acest faimos eveniment Nostalgia, care a avut loc week-end-ul trecut. Din fericire suntem singurul eveniment care nu are un line-up, nu anunţăm înainte cine vine şi toată lumea se întreabă cum de vine atât de mulţi oameni acolo. Noi am reuşit doar să creăm un context în care oamenii se simt foarte bine. E firesc ca un eveniment ca Nostalgia, când toată lumea merge în online, noi să mergem în FM. E normal să facem asta”

„Ce mi s epar eşi mai interesant este că este o frecvenţă 90,2 în Bucureşti, adică 90 - 2000. Am nimerit chiar în momentul acesta când este acea frecvenţă disponibilă în Bucureşti.”

„Ce avem noi difrerit faţă de toţi cei care au fost până acum este că noi avem o comunitate reală, fizică.

Cred că lucrurile pe care urmează să le facem şi în radio vor fi cu totul şi cu totul ieşite din comun. Ne dorim să ajungem şi la nivel naţional pentru că acest eveniment este foarte iubit. Vorbim despre era în care nu era acest ecran inteligent care acum ne omoară pe toţi. Şi de aceea toate acţiunile noastre merg într-o zonă educaţională pentru a reuşi să facem şi ca publicul tânăr să înţelagă că informaţia trebuie luată de unde trebuie şi căutată în locurile care cu adevărat o livrează cum trebuie. Suntem mulţi în echipa Nostalgia. avem nişte oameni cu experienţă în radio cu care discutăm, dar nu putem să-i divulgăm acum.”

Monica Munteanu, reprezentant al soceităţii: Unul dintre motivele pentru care suntem aici este că ne dorim ca tinerii care nu au un racord corect la valorile noastre dintotdeauna să poată să primească de pe acest radio o informaţie frumoasă care vine desigur pernalizat la nivel local pentru frecvenţele locale.

Eu sunt expert în zona de online şi scopul nostru principal este să aducem tinerii mai aproape de radio. Nostalgia FM nu este o extensie al unui eveniment ci un radio de sine stătător care va avea un program editorial complex.”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus