
Agenţia de comunicare Oxygen lansează Oxygen Media, o agenţie specializată în media planning & buying, condusă de Cristian Costache, în rolul de Senior Partner, anunţă compania.
Noua agenţie completează structura existentă a Oxygen, care acoperă servicii de comunicare integrată – advertising, digital & social media, influencer marketing, events & consumer engagement, content production, PR, public affairs, employer branding, sustenabilitate & CSR.
Oxygen Media promite servicii complete de media pentru toate canalele relevante (TV, digital & social, radio, outdoor, platforme de streaming şi gaming, retail media, proiecte speciale şi sponsorizări), având ca obiectiv creşterea eficienţei campaniilor şi optimizarea investiţiilor media.
Cristian Costache, Senior Partner, Oxygen Media
„Mă bucur să mă alătur Oxygen, un grup orientat spre viitor, în care tehnologia şi creativitatea joacă un rol fundamental, şi să fac parte din ambiţiile sale de dezvoltare. Numitorul comun al acestui parteneriat ţine de valorile care stau la baza agenţiei – faptul că traducem obiectivele de business şi de brand în strategii, campanii de comunicare şi acţiuni concrete, care aduc rezultate. În contextul accelerării procesului de digitalizare, este nevoie, din ce în ce mai mult, de specialişti care să ajute brandurile să conecteze prin tehnologie lumea reală cu cea digitală şi să creeze canale noi de comunicare cu consumatorul.”
Tereza Tranakas, CEO Oxygen:
„Oxygen Media reprezintă un pas strategic în extinderea capacităţii noastre de a livra soluţii integrate, cu impact real în businessul clienţilor. Îmbinând disciplinele strategice şi creative ale unei agenţii integrate cu cele mai noi tendinţe şi tehnologie în materie de media, vom putea creiona şi mai bine campanii de impact şi utiliza multiple canale într-un mod cât mai eficient pentru a conecta consumatorii cu brandurile. Astfel, intenţionăm să venim în întâmpinarea clienţilor noştri pentru a deservi nevoile de strategie şi implementare media, şi totodată să continuăm să ne dezvoltăm pe piaţa locală”
Cristian Costache are peste 25 de ani de experienţă, gestionând echipe numeroase şi clienţi de anvergură. A ocupat, timp de aproape 16 ani, poziţia de Head of Digital Media al dentsu România, şi, în paralel, timp de aproape 7 ani, funcţia de Client Partner, dezvoltând strategiile media pentru clienţi din industrii precum: telecomunicaţii, tehnologie, retail & FMCG, domeniul financiar-bancar, asigurări, imobiliare, farmaceutice şi multe altele.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro