Producătorul de cosmetice Farmec intră în portofoliul agenţiei Oxygen.
În urma unui pitch, Oxygen a fost desemnată agenţia de comunicare corporate şi de brand a companiei Farmec.
Concrent, după cum spun oficialii Farmec, agenţia se va ocupa de „implementarea strategiei de PR şi CSR”, dar şi de reputaţia companiei în relaţie cu „partenerii de afaceri”.
„Relaţia noastră cu agenţia de PR este una foarte strânsă, bazată pe încredere şi pe o viziune comună. În primul rând, ne-a interesat modul acesteia de a înţelege industria de cosmetice şi business-ul nostru, care sunt foarte complexe, dinamice şi vin permanent cu provocări.
Apoi, am evaluat calitatea, performanţa şi creativitatea ca piloni de bază în PR şi am decis să construim împreună cu Oxygen mai departe imaginea companiei Farmec şi relaţia dintre brand şi consumatori – media – parteneri de afaceri”, a spus Liliana Popa, PR Manager Farmec.
Farmec are un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice şi de curăţenie, reprezentate de peste 15 branduri, precum: Farmec, Nufăr, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr şi Lara, printre altele.
Autor: Raul Bambu
raul.bambupaginademedia.ro
Nu ar strica niște reclame cu un strop de umor! Ar ajuta la câștigarea unui public cumpărător mai larg!
.