VIDEO. Repoziţionare pentru ciocolata Poiana. Agenţia Ogilvy semnează noua campanie a brandului, care vine la pachet şi cu un spot video.
Noua campanie este construită în jurul conceptului „Viaţa se întâmplă acum!", fiind şi mesajul central al reclamei.
De notat că proiectul realizat de Ogilvy România este regional şi va fi preluat şi în Bulgaria.
De ce era nevoie de această repoziţionare a brandului? Răspund chiar cei care s-au ocupat de idee:
„În contextul tuturor schimbărilor ce au avut loc în vieţile noastre, în ultima perioadă, întreaga comunicare are obiectivul de a repoziţiona brandul Poiana pe un teritoriu nou.
Conform celor mai recente studii despre comportamentul consumatorilor post-pandemie, românii încep să adopte tot mai mult un stil de viaţă care include preocuparea pentru echilibru, mindfulness şi sănătate mintală”, spun reprezentanţii agenţiei.
Ideea creativă aduce în prim plan bucuriile simple, de zi cu zi.
„Toate elementele acţionează ca un reminder că viaţa se întâmplă chiar acum şi că trebuie să fim atenţi la toate momentele mici şi frumoase pe care le trăim”, menţionează tot ei.
Albert Nica (executive ceative cirector, Ogilvy România), despre campanie:
„Poiana este un exemplu despre felul în care un brand întelege să îşi adapteze discursul, în mod contextual, pentru a rămâne relevant pentru consumatori. Am aplicat în construirea campaniei cele mai recente insight-uri despre ceea ce ştim că îşi doresc consumatorii de la branduri, astăzi, la un an după ce întreaga lume şi-a redefinit priorităţile.
Viaţa se întâmplă acum este un mesaj simplu, relevant şi, în acelaşi timp, cuprinzător pentru mindset-ul actual. Nu este un adevăr nou descoperit, ci re-descoperit într-un context care îl scoate din zona de clişeu", spune acesta.
„Creaţia semnată de echipa Ogilvy România a fost dezvoltată şi adaptată pentru toate canalele de comunicare”, spune şi Diana Oancea, marketing manager chocolate South Central Europe, Mondelez International.
VIDEO. Noul spot Poiana
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu