Radio Napoca FM revine la conţinut local. Reprezentanţii postului de radio din Cluj au informat CNA că renunţă la preluarea emisiei Radio Guerrilla şi revin la conţinut produs local. Napoca FM difuza Radio Guerrilla în proporţie de peste 80%.
Codruţa Kali, director Napoca FM şi unul dintre acţionari:
„Ceea ce ne dorim este să readuce programul local sută la sută. După aceşti ani de pandemie, nevoia oamenilor de a avea mai multe voci familiare şi care să le spună lucruri de aproape este în creştere continuă. (...)
Noi am continuat cu o zonă de informare foarte consistentă pe un site suplimentar, napocalife.ro şi în mometul acela am decis să contrabalansăm cu un program de divertisment în FM. Practic, cele două produse media vor colabora pe viitor. Nu sunt modificări majore faţă de ce am disuctat, doar intervine vibe-ul local. Voir interveni pe post animatorii din Cluj, cu ştiri locale, cu informaţii despre traficul din Cluj pentru că se pare că este o componentă foarte importantă pentru succesul unui radio local.”
CNA a aprobat în unanimitate solicitarea celor de la Napoca FM de a relua conţinutul local.
Napoca FM avea un parteneriat cu radio Guerrilla încă din primăvara lui 2019, după cum Paginademedia.ro a relatat la momentul respectiv. Postul local din Cluj prelua 84% din emisia de la Bucureşti a Radio Guerrilla.
Contactat de Paginademedia.ro, Adrian popescu, acţionar şi director Radio Guerrilla, a declarat:
„Clujul este un oraş aparte. Au o perspectivă locală foarte puternică. Cei de la Napoca FM vor mai mult conţinut local. Au hotărât de mai multă vreme să se concentreze pe conţinut local şi ne-au şi anunţat din timp.
Guerrilla se va auzi oricum în continuare în Cluj, pe online. De altfel, mare parte din ascultătorii noştri din Cluj vin din online.
Le mulţumim mult celor de la Napoca FM pentru că ne-au găzduit.
Radio Guerrilla e ascultat cam 60% online. Ascultătorii ne consumă mult şi online. Chiar dacă nu avem emisie în Oradea, avem ascultători de la Oradea, la fel şi din alte oraşe în care Guerrila nu este prezentă în FM.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Esti glumet si lumea se cam prinde ca vrei sa ne intorci pe la Macin.
Weekly Reach Radio Guerrilla, National: 352.900 ascultatori se imparte la 7 si vezi singur unde te situezi in cifrele de audienta. Ai auzit de DAILY REACH ? De MARKET SHARE? De Piata Traian sigur stii. Acolo se utilizeaza la vanzare cu amanuntul termenul de WEEKLY pentru lira turceasca. PIata Media e in alt judet din nefericire pentru Guerrilla.