Skip to main content

Agenţia Dăescu Borţun Olteanu are un nume nou şi îşi schimbă acţionariatul

 
Agenţia Dăescu Borţun Olteanu are un nume nou şi îşi schimbă acţionariatul

Rebranding, schimbări de acţionariat şi planuri noi pentru Dăescu Borţun Olteanu, agenţia independentă de comunicare fondată în urmă cu aproape 15 ani. Compania va funcţiona sub un nume nou, DBO, şi trece printr-o repoziţionare care vine la pachet cu intrarea în acţionariat a lui Cătălin Rusu, cofondator Rusu+Borţun, Brand Growers şi Apollo111.

Publicitate

Rusu intră în companie cu un pachet de 40% din acţiuni, într-o mişcare care consolidează orientarea antreprenorială şi accentul pus pe produse proprii şi proiecte integrate, anunţă agenţia.

În acest context, Andrei Borţun, Bogdan Theodor Olteanu şi Maria Besnea ies din acţionariatul agenţiei şi îşi vor continua activitatea în proiecte independente din zona industriilor creative.

„Transformarea Dăescu Borţun Olteanu în DBO reflectă continuitatea unei viziuni, dar şi permanentul proces de reinventare al unei industrii orientate din ce în ce mai mult către rezultate palpabile şi rapide. Am avut în agenţie mereu predilecţia pentru a construi produse proprii — de la Bucharest Gaming Week sau Gaming Marathon la Murmur Hotel — care au creat noi pieţe de comunicare atât pentru branduri cât şi pentru celelalte de agenţii din piaţă. Vom continua să creăm noi spaţii de comunicare”, spune Tudor Dăescu, Managing Partner.

Cătălin Rusu, co-fondator Rusu+Bortun, Apollo111 şi Brand Growers, anunţă intrarea în acţionariatul agenţiei DBO, continuând, astfel, seria de investiţii în antreprenoriatul creativ cu ADN local:

„Am decis să investesc în DBO din cel puţin două considerente. Căutam de ceva vreme să completez serviciile de advertising (Rusu+Bortun) şi cele de branding (Brand Growers) oferite clienţilor cu partea de PR şi comunicare.

Specializarea DBO în zona de gaming şi tehnologie creează noi contexte de comunicare pentru branduri. Sunt prieten cu Tudor de 30 de ani, colaborez cu el şi echipa de aproape 20 de ani şi am impresia că lucrăm de multă vreme împreună în Corbeni 3, nu doar de la începutul anului.”

Agenţia este cunoscută pentru dezvoltarea unor proiecte precum Bucharest Gaming Week, Gaming Video Awards, dar şi pentru implicarea în proiecte culturale de amploare, precum Romanian Design Week sau participarea României la Bienalele de Artă şi Arhitectură de la Veneţia. Agenţia este şi iniţiatorul Esports Summit, un demers care urmăreşte stabilirea unui cadru instituţional care să îi permită României să participe la evenimentele internaţionale de esports şi să poată pregăti resursa umană care să exceleze în domeniu.

DBO, care a avut în 2024 o cifră de afaceri cumulată de peste 1,5 milioane Euro, este parte şi din All Indie - Alianta de agentii independente, o platformă de agenţii care oferă soluţii de comunicare 360 pentru actori naţionali sau globali pe multiple paliere de expertiză branding (Brand Growers), advertising (Rusu+Bortun), media (Datarevolt), digital & software (Grapefruit) şi relaţii publice. Schimbarea numelui agenţiei vine la aproape 15 de la înfiinţarea sa ca o modernizare firească în linie cu istoricul organizaţiei şi îşi propune să consolideze capacitatea de răspuns la problemele complexe de comunicare cu care se confruntă astăzi brandurile locale sau globale.

În 2024, DBO a raportat o cifră de afaceri cumulată de peste 1,5 milioane de euro.

Rebrandingul DBO vine cu o nouă identitate vizuală, semnată de Brand Growers, agenţia de branding fondată tot de Rusu. Noul vizual păstrează direcţia personalizată a agenţiei în relaţia cu clienţii, cu un limbaj vizual contemporan românesc.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus