
Exclusiv Paginademedia. Sistem de reclamaţii interne în Ringier, încurajat de directorul companiei, care invocă "standarde de integritate, conduită etică şi corectitudine".
Într-un mesaj trimis angajaţilor companiei, Marc Walder, CEO al grupului internaţional elveţian, vorbeşte despre un sistem intern de "whistlerblowing", pentru care există şi o adresă de mail la care se pot trimite mesajele.
Angajaţii pot ajunge cu reclamaţiile, prin acest sistem intern, şi la "Ringier Headquarters".
"Eu, împreună cu Boardul Executiv al Grupului, vă încurajăm pe fiecare dintre voi să raportaţi orice problemă sau îngrijorare pe care o aveţi", spune Marc Walder.
De ce?
Pentru că "mesajele voastre contribuie la protejarea reputaţiei noastre, la menţinerea standardelor ridicate şi la promovarea unui mediu de lucru etic şi pozitiv".
Şeful Ringier spune că angajaţii care reclamă neregulile nu vor fi pedepsiţi.
Marc Walder: "Vreau să fiu extrem de clar: nu tolerăm sub nicio formă represaliile împotriva celor care reclamă o problemă cu bună credinţă.
Vocea voastră contează, iar noi ne asigurăm că puteţi vorbi deschis fără teamă".
Şeful Ringier invocă în mesaj argumente care ţin de etică şi integritate:
Marc Walder: "La Ringier, ne angajăm să respectăm cele mai înalte standarde de integritate, conduită etică şi corectitudine. Aceste principii nu sunt doar vorbe goale – ele reprezintă fundaţia culturii noastre organizaţionale şi ne ghidează acţiunile.
Codul nostru de conduită este busola care ne ajută să navigăm şi să acţionăm întotdeauna într-un mod care reflectă valorile noastre. O parte esenţială a menţinerii acestor standarde ridicate este responsabilitatea noastră comună de a vorbi deschis atunci când observăm fapte greşite."
Foto: Dreamstime.com
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu