FOTO. Coca-Cola vine cu o schimbare. Sticlele şi dozele vor avea alt design.
Mai întâi se vor schimba dozele şi sticlele de Coca-Cola Zero Zahăr, începând cu acest an, iar de la anul se vor schimba şi cele de Coca-Cola Gust Original.
Noul design este simplificat şi elimină elementele suplimentare precum discul roşu. De asemenea, logo-ul Coca-Cola va fi plasat în partea de sus a etichetei. La bază rămâne culoarea „tradiţională” a brandului, roşu.
„Atunci când roşu vine alături de inscripţia în stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinaţia dintre roşu şi scrisul negru defineşte varianta Coca-Cola Zero Zahăr, acest element fiind un nou mod de a diferenţia varianta Zero Zahăr, alături de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.
Obiectivul este acela de a oferi un mod simplu şi intuitiv de identificare a variantelor Coca-Cola”, explică reprezentanţii companiei.
Design-ul actualizat va fi disponibil mai întâi pe ambalajul de Cola fără Zahăr, care vine şi cu o reţetă nouă, mai spun aceştia.
În acest context, va fi lansată şi campania Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?, creată în parteneriat cu agenţia Mercado McCann. Proiectul vine la pachet cu un spot TV (care urmează să fie lansat) şi conţinut video digital.
De notat că schimbarea de ambalaj este o versiune actualizată a strategiei „One Brand”, care s-a lansat în 2016.
FOTO - Schimbarea design-ului de pe sticlele de Cola Zero
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii