VIDEO. TikTok le cere oamenilor să NU intre pe... TikTok! Este mesajul central al primei campanii lansate de populara aplicaţie. O campanie care-şi propune să scoată în evidenţă toate prejudecăţile care gravitează în jurul platformei.
Proiectul, care se va vedea şi într-un spot la TV, a fost lansat recent. Printre vedetele care apar în clip se numără Irina Rimes, a cărei muzică se aude şi pe fundal, şi Bogdan Anicescu, interpretul mimico-gestual ajuns celebru în perioda stării de urgenţă când traducea în limbaj mimico-gestual mesajele lui Raed Arafat.
Antonia face şi ea parte din campanie.
În acest prim spot, piesa „Taie” a Irinei Rimes a fost tradusă în limbajul semnelor ca muzica să ajungă şi la comunitatea hipoacuzicilor.
VIDEO. Don’t Join TikTok – More than lip sync
Despre prima campanie TV de la venirea în România, oficialii agenţiei Publicis (cei care au gândit proiectul) spun:
„Obiectivul a fost să aducem noi useri în aplicaţie, useri care în momentul de faţă au o grămadă de motive pentru care nu ar folosi TikTok. De aici şi prima apariţie a TikTok pe TV în România – din dorinţa de a atrage un public nou şi de a oferi credibilitate în zona educaţională, unde contentul creşte foarte mult, inclusiv la nivel local.
În loc să îi rugăm să ne dea o şansă, am ales să nu-i contrazicem, ci să spunem exact ca ei, dar să facem ca noi.
Am abordat direct toate preconcepţiile, tocmai ca să ne putem conecta real cu ei, ca să le atragem atenţia pe bune şi să îi facem mai apoi să-şi pună întrebări”, după cum precizează Miruna Dumitrescu (group creative director, Publicis).
De ce? Explică tot reprezentanţii proiectului:
„TikTok aduce în centrul campaniei invitaţia: nu vă alăturaţi TikTok! Iar aceasta, numai pentru a demonstra cât de mult migrează platforma înspre o zonă educativă.
Când spunem educaţie nu ne referim la forma ei clasică, ci mai ales la un mod “entertaining” de a transmite o informaţie valoroasă într-un timp scurt.
TikTok a început ca o platformă de lip sync, dansuri şi challenge-uri şi a ajuns să fie locul în care găseşti de la avocaţi care fac TikTok-uri ca să îi înveţe pe elevi care sunt drepturile lor în clasă, până la hack-uri despre cum să porţi o bluză în cinci feluri diferite, reţete sau cursuri de actorie”, menţionează de asemenea.
Irina Rimes: Cea mai actuală platformă de divertisment
Irina Rimes, principala faţă a campaniei, spune:
„Orice canal care comunică direct cu generaţia tânără este o oportunitate pentru educare, având în vedere că TikTok este pe val, este cool, lansează trenduri, creşte creatori de conţinut în cel mai organic şi natural mod, lansează hituri internaţionale. A devenit platforma, cred eu, cea mai actuală de divertisment, cu conţinut infinit. Ar trebui să fie prima cale pe care să o folosim în scop educativ.”
Din echipele care au gândit totul fac parte:
- Echipa TikTok: Laura Savu
- Echipa Publicis: Cosmin Anghel – Copywriter, Vlad Socianu - Art Director, Miruna Dumitrescu - Group Creative Director, Titus Dumitrescu - Executive Creative Director, Ioana Mihai - Strategic Planner, Adina Albu - Sr. Client Lead, Ioana Dumitrăşcuţă - Client Lead, Camelia Efrimov - AV Producer.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
in alta ordine de idei, nu inteleg campania. sa nu intru pe tiktok? ok, nu intru.
Hai să nu scoatem lucrurile din context.
Sigur Tik Tok a ales persoanele potrivite :)