Totodată, compania a precizat astăzi, 6 aprilie, că iniţiativa nu-i aparţine lui Elon Musk, cel mai recent acţionar şi cel care deţine acum pachetul cel mai mare de acţiuni al reţelei de socializare, de 9,2%, după cum a relatat Paginademedia.ro.
Antreprenorul a postat cu o zi înainte un sondaj pe contul său de Twitter cu privire la adăugarea acestei noi funcţii. Mai bine de patru milioane de oameni şi-au spus părerea, iar cei mai mulţi au răspuns că vor o asemenea funcţionalitate.
Twitter a spus că lucrează la acest buton încă de anul trecut, aceasta fiind una dintre cele mai mari cerinţe, potrivit sursei citate.
Iar primii care vor testa această caracteristică, în lunile următoare, sunt persoanele înscrise în Twitter Blue, un produs premium al companiei pe bază de abonament.
De ce Twitter a ezitat să adăuge un buton de editare?
Un buton de editare le dă ocazia celor care postează tweet-uri să corecteze greşeli de scriere sau chiar unele mai grave.
Însă directorul de produs al companiei, Jay Sullivan, a avertizat că un potenţial buton de editare ar putea fi folosit greşit, notează The Guardian.
De exemplu, după ce un tweet devine viral, persoana ar putea schimba întregul conţinut al tweetului.
Jay Sullivan, despre eventualele probleme ale unui buton de editare:
„Fără lucruri precum limite de timp, controale şi transparenţă cu privire la ceea ce a fost modificat, editarea ar putea fi folosită greşit.
Protejarea integrităţii acelei conversaţii publice este prioritatea noastră principală atunci când abordăm acest lucru.”
Potrivit acestuia,Twitter va aloca timp şi va căuta informaţii despre această funcţie înainte de a fi lansată, mai scrie The Guardian.
În prezent, cei care constată că au greşeli într-un tweet au doar posibilitatea de a-l şterge şi de a-l reposta.
Twitter a anunţat pentru prima dată că lucrează la adăugarea unui buton de editare pe 1 aprilie, sugerând faptul că e o păcăleală. Acum, şase zile mai târziu, au revenit cu o confirmare a informaţiei.
The Guardian menţionează faptul că marile companii tech mai au obiceiul de a anunţa „în glumă“ noi funcţii. Spre exemplu, Google a vorbit pentru prima dată despre Gmail pe 1 aprilie 2004.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Trimite un comentariu