SURSE. Fostul director al postului Telekom Sport, Vlad Enăchescu, este în negocieri avansate cu Pro TV, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro.
Conform aceloraşi surse, Vlad Enăchescu ar urma să preia conducerea Departamentului Sport din Pro TV.
Enăchescu, care în ultimii 11 ani a condus postul TV Telekom Sport (iniţial Dolce Sport), a condus, în trecut, şi Departamentul Sport al Televiziunii Publice.
Contactat de Paginademedia.ro, Vlad Enăchescu nu a comentat în niciun fel informaţiile Paginademedia.ro.
Reamintim că Vlad Enăchescu a decis să plece de la Telekom Sport, după ce a condus postul TV timp de 11 ani, încă de la înfiinţarea staţiei (când se numea Dolce Sport). În ultimul an, operarea Telekom Sport a trecut la Clever Media (care deţine, printre altele, Look şi Prima TV).
Vlad Enăchescu, Carte de vizită:
Iulie 2010-2021: Director General Telekom Sport (iniţial, staţia se numea Dolce Sport)
2008-2010: Director General Telesport (parte a grupului Realitatea)
1995-2008: Departamentul Sport TVR, pe care l-a şi condus
Citeşte şi: Dolce Sport se lansează diseară cu Vlad Enăchescu şi cu un meci din Portugalia
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Ba nene, ProTV nu este Tuborg! V-ati batut joc de acest brand!!!
Pro 2 și Pro Gold, în acest moment, nu au nicio identitate. Inițial Gold a fost gândit ca un post care să re difuzeze “perlele coroanei” Acasă Tv, în contextul în care Acasă ar fi continuat producția locală de ficțiune, lucru care nu s-a întâmplat, producția locală fiind oprită în 2013.
Acum, pentru piața locală, nu știu dacă Pro Tv Fun ar fi o denumire potrivită, dar Pro 2 sugerează mai de grabă divertisment decât romance, astfel că, după părerea mea denumirea ar putea fi păstrată, îmbunătățind clar conținutul. Pro Gold ar putea rămâne un post best of of mixat cu romance, iar Pro X, susținut de transmisiuni sportive importante și mai multe buletine de știri și analiză sportivă, transmise pe parcursul zile, ar putea fi mult mai profitabil. Sunt convins, că dacă s-ar fi putut, în 2017, Sport.ro ar fi fost redenumit Pro Sport, dar acest lucru nu a fost posibil, știm cu toții de ce.
Poate ca denumirile anterioare nu se mai pot utiliza, dar nici cele actuale nu mai pot ramane. PRO 2 si PRO Gold trebuie sa aiba denumiri noi, iar pe aceste noi denumiri sa se construiasca noua filosofie a posturilor respective. Spre exemplu, PRO Gold ar putea sa devina simplu Gold si sa difuzeze telenovele vechi si noi. In ceea ce priveste PRO 2, acesta ar putea sa fie transformat intr-un canal de divertisment care sa fie complementar PRO TV. Adica ce nu se poate difuza pe PRO TV sa intre pe PRO 2 (care o sa aiba un nou nume). Astfel, grupul o sa aiba un singur canal destinat publicului feminin pe care se va putea concentra si astfel acesta va putea concura cu Happy Channel.
Vlad Enăchescu este un om de meserie care a reușit niște achiziții bune în materie de conținut, atât pentru Telekom, cât și pentru Tvr. Ce va face pentru grupul Pro, vom vedea în cele ce urmează.