Skip to main content

SURSE. Vlad Enăchescu, negocieri avansate cu Pro TV

 
SURSE. Vlad Enăchescu, negocieri avansate cu Pro TV

SURSE. Fostul director al postului Telekom Sport, Vlad Enăchescu, este în negocieri avansate cu Pro TV, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro.

Publicitate

Conform aceloraşi surse, Vlad Enăchescu ar urma să preia conducerea Departamentului Sport din Pro TV.

Enăchescu, care în ultimii 11 ani a condus postul TV Telekom Sport (iniţial Dolce Sport), a condus, în trecut, şi Departamentul Sport al Televiziunii Publice.

Contactat de Paginademedia.ro, Vlad Enăchescu nu a comentat în niciun fel informaţiile Paginademedia.ro.

Reamintim că Vlad Enăchescu a decis să plece de la Telekom Sport, după ce a condus postul TV timp de 11 ani, încă de la înfiinţarea staţiei (când se numea Dolce Sport). În ultimul an, operarea Telekom Sport a trecut la Clever Media (care deţine, printre altele, Look şi Prima TV).

Citeşte şi: PLECARE. Vlad Enăchescu părăseşte Telekom Sport după 11 ani! A fost director de la lansarea statiei

Vlad Enăchescu, Carte de vizită:

Iulie 2010-2021: Director General Telekom Sport (iniţial, staţia se numea Dolce Sport)

2008-2010: Director General Telesport (parte a grupului Realitatea)

1995-2008: Departamentul Sport TVR, pe care l-a şi condus

Citeşte şi: Dolce Sport se lansează diseară cu Vlad Enăchescu şi cu un meci din Portugalia

Citeşte şi: Dolce Sport, lansat oficial. În echipă: Costin Ştucan, Emil Grădinescu, Cosmin Băleanu şi Bogdan Cosmescu

Citeşte şi: FOTO. Brandul Dolce dispare. Telekom Sport îi ia locul. Primele imagini cu grafica postului

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Aici nu o sa reziste mult pentru ca aici e cu audiente. Pana acum a fost cu vrajeala si combinatii. Daca audientele o sa fie proaste o sa zboare-ma miram ca a plecat de la 15k euro/luna plus toti ‘apropiatii’ lui. Tomsa e fericit ca el e pus de sefu’ lui sa faca economii dar aici sper sa nu mai aiba balauri sa-l tina in brate. omul e bun la vrajeala si aici o sa vedem daca stie sau nu stie. Maxim. 9 luni.
  • Attila Attila
    Ce nu a reusit Antena1, ani la rand, a reusit o mana de neispraviţi condusa de Cristian Ioan Popescu - Human Resources Director ProTV.
    Ba nene, ProTV nu este Tuborg! V-ati batut joc de acest brand!!!
  • Despre branduri si killeri de brand Despre branduri si killeri de brand
    Cam nasol sa ajunga la PROTV unul care l-a criticat non-stop de la inaltimea scaunului de stat al Telekom! Sa ajunga vocea lu Enachescu la PROTV e cosmar cosmaresc! Care ai fost cu ideea asta, ascunde-te
  • Dor de TVR Dor de TVR
    A-ha-ha-ha nu pot sa creeeed, HRul - *** - loveste din nou! De data asta chiar se duce de ripa tot ce mai ramasese de brandul Protv... TVR rasufla usurat cred
  • Popa Popa
    a gasit alti fraieri pe care sa-i stoarca de bani. Sper ca aici sa-i dea cu audientele in cap cand o sa explice el mieros de ce marile productii de sub bagheta lui o sa faca 0.1 rtg pe comercial. Nu am crezut ca au asa hr slab la pro tv. o sa vina cu toti colaboratorii si apropiatii lui? o sa fie distractie mare la pro, mare de tot.
  • Gascoigne Gascoigne
    Enachescu asta nu era in discutii si pentru un post semi-politic la CSM Bucuresti pe vremea d-nei Firea, cand deja simtea ca salariul lui nu poate fi justificat in fata patronatului?
  • Allex Allex
    Andy, Expert. Înțeleg perfect. În mare parte și eu sunt de aceeași părere, doar că încercam să prezint situația din transparență. Posturile grupului Pro, și în mod special Acasă Tv (postul secundar în care s-a investit cel mai mult) aveau propria identitate și “poveste”; lucruri care au s-au cam evaporat mai întâi grație desființării unor departamente importante ale posturilor (lucruri pe care probabil le știți), iar mai apoi datorită rebranding-ului.

    Pro 2 și Pro Gold, în acest moment, nu au nicio identitate. Inițial Gold a fost gândit ca un post care să re difuzeze “perlele coroanei” Acasă Tv, în contextul în care Acasă ar fi continuat producția locală de ficțiune, lucru care nu s-a întâmplat, producția locală fiind oprită în 2013.

    Acum, pentru piața locală, nu știu dacă Pro Tv Fun ar fi o denumire potrivită, dar Pro 2 sugerează mai de grabă divertisment decât romance, astfel că, după părerea mea denumirea ar putea fi păstrată, îmbunătățind clar conținutul. Pro Gold ar putea rămâne un post best of of mixat cu romance, iar Pro X, susținut de transmisiuni sportive importante și mai multe buletine de știri și analiză sportivă, transmise pe parcursul zile, ar putea fi mult mai profitabil. Sunt convins, că dacă s-ar fi putut, în 2017, Sport.ro ar fi fost redenumit Pro Sport, dar acest lucru nu a fost posibil, știm cu toții de ce.
  • Expertul Expertul
    @Allex, Stiu ca e greu sa se recunoasca in Pro ca s-a gresit grav in 2017 cu acel rebranding, dar trebuie gasite noi nume pentru Pro2 si ProX. ProX va avea tot mai multe competitii sportive in viitor, avand in vedere noua strategie CME, dar sub acest nume nu e vazut de telespectatori ca o televiziune de sport. In Ceha in 2017 canalul detinut de CME TV smichov a fost rebrenduit in Nova2, iar in toamna acestui an a fost redenumit in Nova Fun. Cred ca Pro2 ar merge rebrenduit in ProTV Fun dupa modelul din Ceha.
  • Steven Steven
    Ăsta e doar fiul lui Voicu Enăchescu și ATÂT! La dolce/telecom a dispus de f mulți bani. De aia a și avut achiziții de conținut. Comentariile meciurilor le face doar la dublu, astfel că îl "scoate" Gradinescu de fiecare dată.
  • andy andy
    @Allex
    Poate ca denumirile anterioare nu se mai pot utiliza, dar nici cele actuale nu mai pot ramane. PRO 2 si PRO Gold trebuie sa aiba denumiri noi, iar pe aceste noi denumiri sa se construiasca noua filosofie a posturilor respective. Spre exemplu, PRO Gold ar putea sa devina simplu Gold si sa difuzeze telenovele vechi si noi. In ceea ce priveste PRO 2, acesta ar putea sa fie transformat intr-un canal de divertisment care sa fie complementar PRO TV. Adica ce nu se poate difuza pe PRO TV sa intre pe PRO 2 (care o sa aiba un nou nume). Astfel, grupul o sa aiba un singur canal destinat publicului feminin pe care se va putea concentra si astfel acesta va putea concura cu Happy Channel.
  • ddd ddd
    @ Expertul din câte se aude dacă vine Vlad se renunță la oamenii Eurosport nu prea îi are la inimă Din ce se vorbește Oricum e tare ciudat Și acum poate se leagă de ce Emil grădinescu a fost invitat la Măruță acum ceva timp bănuiesc că dacă vine Vlad vine și cu oamenii importanți nu vine doar cu linia a treia din Telekom sau de prin alte locuri
  • Allex Allex
    Eu nu cred , și din câte știu nimeni din Pro nu ia în calcul ca Pro X sau Pro 2 să revină vreodată la vechile denumiri (n.r. Sport.ro și Acasă). S-a făcut un revbranding în 2017 și ar fi nefiresc strategic să facă asta. Că acel rebranding a fost o mișcare corectă,sau nu, asta e altă discuție. Opinia mea e că odată ce aceste posturi vor difuza conținut relevant și competitiv,cu o promovare mai amplă, audiențele vor crește.

    Vlad Enăchescu este un om de meserie care a reușit niște achiziții bune în materie de conținut, atât pentru Telekom, cât și pentru Tvr. Ce va face pentru grupul Pro, vom vedea în cele ce urmează.
  • Expertul Expertul
    Nu stiu daca stiti , dar ProTV are o colaborare stransa cu Euro sport! Comentatorii Eurosport comenteaza meciurile transmise in exclusivitate de Voyo.ro. In europa league , Conference League si Cupa Angliei sunt multe meciuri la aceeasi ora, iar cum ProTV a mai ramas doar cu doi comentatori a apelat la Euro sport.
  • Stefan Stefan
    Unul din cei mai slabi comentatori sportivi. M-am bucurat pana acum ca e la Telekom unde nu prea se uita nimeni.
  • Pescuitor îm ape limpezi Pescuitor îm ape limpezi
    Doamne ferește! Bă, dar cum se face că trepădușul ăsta pică mereu în picioare? Este un incompetent absolut.

Trimite un comentariu

sus