„În prezent, CME deţine şi operează VOYO, principala platformă SVOD din Europa Centrală, precum şi alte cinci televiziuni de top din Bulgaria, Republica Cehă, România, Slovacia şi Slovenia”. În ultimul comunicat CME, despre preluarea RTL Croatia de către PPF, televiziunea este pusă după platforma Voyo, la "şi altele".
Este o schimbare de strategie?
Şi în calupurile de publicitate, prezenţa Voyo este din ce în ce mai pregnantă: "vezi acum emisiunea fără reclame şi cu o zi înainte pe Voyo", este mesajul.
Cu cehii de la PPF proprietari, compania s-a orientat din ce în ce mai mult către digital. Astăzi, Pro TV a anunţat astăzi un nou pas în dezvoltarea Voyo: se vor concentra pe conţinut original pentru platformă, podcasturi, seriale şi miniserii.
Un mic istoric: Lansată în 2011, pe vremea lui Adrian Sârbu, platforma contracost Voyo era aproape în moarte clinică atunci când Pro TV a fost preluat de un nou proprietar. Dar în ultimul an, lucrurile s-au schimbat. Iar acest lucru s-a văzut cel mai bine în modul în care Pro TV s-a concentrat pe promovarea Voyo.
Mai ales pe postarea emisiunilor cu o zi înainte de difuzarea pe TV, strategie pe care Antena Play a adoptat-o în urmă cu cel puţin patru ani.
Interesant este că anul acesta, la Untold, partenerul media care apare pe toate materialele promoţionale ale evenimentul este Voyo şi nu Pro TV.
Conţinut video dedicat, pe Voyo Original
Reprezentanţii Pro TV au anunţat astăzi că Voyo se concentrează şi pe conţinut propriu şi urmează să lanseze emisiuni dedicate şi conţinut digital exclusiv sub umbrela Voyo Original, ce vor fi disponibile doar abonaţilor platformei.
Va fi un „bloc” de programe format din podcast-uri, reality-show-uri sau mini serii.
Preţul Voyo este de 4 euro pe lună (plus TVA) sau 3 euro pe lună (plus TVA) pentru cei care se abonează pe un an.
Andrei Bereandă, Head of Digital Pro TV:
„Voyo este platforma locală care şi-a propus, încă de la lansarea din 2011, să ofere producţii locale de calitate şi conţinut premium abonaţilor săi.
Din acest motiv, lansăm acum conceptul Voyo Original, pe care ne propunem anul acesta să-l dezvoltăm cu producţii ce se pot vedea exclusiv pe platforma SVOD.
Ne concentrăm pe producţia şi achiziţionarea unor formate locale de calitate, astfel încât, lună de lună, abonaţii Voyo să descopere noi producţii de interes pentru ei.
Credem că utilizatorii trebuie să primească mereu conţinut video prin cea mai bună interfaţă de utilizator posibilă.”
În luna februarie au fost lansate deja două producţii noi, extensia digitală a show-urilor din TV: Survivor Extra-Show şi Românii au Talent – Backstage Show.
Un podcast cu Alex Bogdan, primul produs exclusiv pe Voyo Original
Alex Bogdan dă startul proiectului The Wrong Podcast pe Voyo, acesta fiind şi primul proiect pe care Pro TV îl anunţă exclusiv pentru Voyo Original, o emisiune ce va fi difuzată săptămânal, vinerea, de la ora 21.00.
Actorul intră în pielea unor personaje cunoscute şi transformă tragicul în comic, imposibilul în posibil, anunţă Pro TV.
Prima ediţie tratează întâlnirea aparent inimaginabilă dintre maestrul Radu Beligan şi vloggerul Selly.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Cineva mi-a spus că a încercat câteva ediții cu Prodanca și Reghe la Antena Play acum câțiva ani și a mers cu cont și fără a fi plătit.