Interzis de CNA săptămâna trecută, spotul pentru caşcavalul Delaco va fi modificat şi difuzat numai după ora 22.00. Reprezentanţii producătorului de brânzeturi au avut o întâlnire a forul audiovizual în urmă cu o oră.
Spotul îi îndeamnă pe copii să fie şmecheri, a considerat Consiliul Naţional al Audiovizualului săptămâna trecută, când a interzis reclama. Tocmai aici vor lucra şi cei de la Delaco, astfel încât mesajul să nu mai îndemne copiii la “şmechereală”.
Spotul Delaco
“Reclama nu se adresează copiilor, ci adulţilor care nu asigură o alimentaţie sănătoasă”, s-au apărat cei de la Delaco. „Să nu facem abstracţie de mesajul pozitiv”, au ţinut să precizeze producătorii de brânzeturi.
“Noi arătăm copiii, dar mesajul nu le este adresat lor, ci părinţilor. Doar că am ales să transmitem acest mesaj – mâncaţi sănătos – într-o variantă dramatizată”, a declarat pentru paginademedia Cristina Purcărea, managing partner al agenţiei CAP, care a creat reclama.
Cristina Purcărea a descris pentru pagina de media în ce constau modificările. “Sunt variante uşor modificate, pentru ca mesajul să nu se schimbe”, spune ea. Este vorba de două replici scoase din spot. Prima este cea în care Toni Delaco spune ce trebuie să faci “ca să fii şmecher”. A doua este replica de final “Mă întrc să vă verific.
Pe aceeaşi temă:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii