Alexandru Bălă, redactor la TVmania, trece în revistă, pentru paginademedia, subiectele despre comunicare din marile titluri internaţionale. Nu lipsesc nume precum Washington Post, New York Times, Guardian şi Le Figaro.
BBC e pe moarte, crede veteranul John Simpson, World Affairs Editor, citat de The Independent. Ştie că va fi concediat, dar nu se teme: "Oricum îi urăsc!".
60 de milioane de telespectatori, o audienţă modestă?! Doar în Statele Unite şi doar pentru că e vorba de ultima dezbatere între cei doi candidaţi la preşedinţie: Barack Obama şi John McCain, scrie Washington Post.
Lupta pentru preşedinţia SUA pe TV
Francezul de rând cheltuieşte 2.270 de euro pe an pe multimedia, fie că e vorba de abonamentul la cablu, la internet, jocurile video sau lectura surselor online pe telefonul mobil, calculează Le Figaro.
Bugetul multimedia la francezi
Publicitatea la metrou începe să ia amploare în New York, scrie New York Times. Sistemul de reclamă animată le va aminti bucureştenilor de o încercare de pe piaţa locală, pe care pasagerii care călătoreau de la Universitate la Piaţa Romană au avut ocazia să o surprindă.
Animaţie în metroul newyorkez
Le Figaro vorbeşte despre al XVI-lea Congres al presei scrise franceze, care se desfăşoară luna viitoare. Peste o mie de jurnalişti, analişti politici şi experţi francezi şi străini îşi vor împărţi experienţele, punând la cale dezvoltarea presei din Hexagon.
Viitorul presei din Franţa
Din AFP, via TV5, despre un nou săptămânal francez, "Vendredi", care îşi propune să aducă cele mai proaspete informaţii despre internet. Formatul publicaţiei e cât se poate de original.
Despre internet, în presa scrisă
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roJohn McCain, candidatul republican pentru preşedinţia Americii, se aşteaptă la clemenţă din partea YouTube în ce priveşte propriile spoturi electorale şi viteza cu care sunt îndepărtate pentru că încalcă legile drepturilor de autor. YouTube nici nu vrea să audă, potrivit "The Guardian".
McCain cere clemenclemenţă
Comentarii