gspTV, canalul care difuzează majoritatea meciurilor de fotbal din Liga I a avut audienţe normale pentru "vârsta" şi pentru acoperirea sa teritorială, în primele două luni de viaţă, analizează Adevărul. Postul TV din grupul Intact a câştigat în perioada 26 iulie – 10 octombrie circa 380.000 de euro din reclame.
Publicitate
Ruptură în piaţa de publicitate, mai notează Adevărul. Trustul Intact a decis să nu mai prelungească în anul 2009 relaţiile comerciale cu agenţia Zenith Media.
Intact s-a supărat pe Zenith
Anunţurile despre concerte, evenimente şi muzică, precum şi ofertele la produsele şi serviciile de telefonie mobilă sunt principalele reclame pe care tinerii bucuresteni influenţi le-ar accepta pe telefonul mobil, scrie Business Standard.
Reclamele pe telefon
Tot în Business Standard, cea mai vizibilă categorie de produse de pe piaţă de branding în 2008, provine, potrivit specialiştilor din piaţă, din domeniul financiar-bancar.
Brandingul şi rebrandingul în 2008
Buget de 50.000 de euro pentru "Secret Talent", titrează Jurnalul, într-un articol de promovare a Antenei 1, postul TV din acelaşi trust.
Surprize la "Secret talent"
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCa şi Jurnalul, la secţiunea media, Cotidianul îşi promovează o emisiune a unui post din grup – The Money Channel, televiziunea care nici măcar nu este monitorizată de sondajele de audienţă.
Presa, în direct la The Money Channel
Trimite un comentariu