Investitorii au devenit mai prudenţi atunci când atribuie bugetele pentru comunicarea interactivă, scrie Adevărul. Când clienţii sunt puşi în situaţia de a tăia din bugete, aceştia „operează” în special la cele pentru online şi outdoor.
Publicitate
Familia Voiculescu şi Gabriela Firea, pe de o parte, şi Mihai Craiu, pe de altă parte, sunt în conflict deschis pentru controlul asupra publicaţiei Săptămâna financiară, scriu Hotnews şi Cătălin Tolontan.
Disputa vine după ce Intact a încetat colaborarea cu fostul director general al companiei Jurnalul, Mihai Craiu (totodată acţionar al Săptămânii financiare) şi i-a retras calitatea de administrator al firmei.
Tolo - Succesul ajunge la tribunal
Hotnews - Disputele dintre acţionarii publicaţiei Săptămâna Financiară ajung în instanţă
CanCan, Libertatea, Click şi 7plus scriu pe larg depre Topul vedetelor cu cele mai mari încasări din publicitate, realizat de paginademedia.
CanCan – Măruţă a adus Pro tv cinci milioane de euro
Libertatea - Măruţă a "produs" 5 200 000 € pentru Pro TV
Click - Măruţă magnet pentru euro. Până acum a bifat 5 milioane
7plus - Happy Money pentru Maruţă
Cotidienele franceze se confruntă cu o scădere accentuată a tirajelor, care au ajuns la nivelul celor înregistrate în Cuba, Lituania sau Suriname şi la jumătate faţă de Anglia sau Germania, scrie Financiarul. De vină sunt problemele de distribuţie şi preţurile mari de pe tarabe.
Franţa dă peste 300 mil euro pentru salvarea presei scrise
Tot Financiarul citează cotidianul Wall Street Journal, spunând că NBC Universal îşi reduce bugetul cu 500 milioane dolari ca rezultat al crizei economice ce se extinde şi în industria media.
NBC Universal îşi reduce bugetul cu 500 milioane dolari
Băncile şi celelalte entităţi din domeniul financiar au avut, în ultima perioadă, o activitate mai mare pe campanii de imagine. Majoritatea băncilor de pe piaţă au campanii pe TV, arată Business Standard.
Băncile se promovează mai mult pe TV
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roConcurs organizat de Prima TV , notează EVZ. Aspiranţii la jurnalismul TV vor putea câştiga o bursă, dar şi o vizită la sediul postului ProSieben din München.
Prima te trimite la ProSieben
Poate nu ai inteles ce am vrut sa spune exact.
1. Nu e nici o problema ca i-a citat site-ul , nu la asta m-am referit. Dimpotriva. Pentru mine a fost momentul prielnic de a analiza succesul reclamei unui site in diferite medii.
2.Ma refeream la intervalul mic de timp din momentul in care Mircea Badea a rostit numele : www.paginademedia.ro si efectul imediat pe care l-a avut aceasta citare. Efectul (conform In Gura Presei , Antena 1 , 10 dimineata) a fost un peak (varf) de 145 de vizitatori online la acel mic interval de timp.
Nu ma refeream ca site-ul e de putin timp online. Ma refeream stric la intervalul de cateva secunde ca efect a reclamei lui Mircea Badea.
P.S. Fac un studiu de caz pe tema asta.
Reclama unui site in mediul TV , Radio si Online.
Succesul cel mai mare il are reclama unui site facuta tot in mediul online.