A doua parte a programului "Români în Europa", care vizează îmbunătăţirea imaginii românilor, se derulează în Italia şi are un buget de 4,2 milioane de euro, scrie Adevărul.
Publicitate
Tot Adevărul constată că marea criză financiară internaţională nu a afectat campaniile de promovare a produselor şi serviciilor bancare din România.
Publicitatea bancară nu se sperie de criza mondială
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roMihai Mălaimare, Cristina Trepcea, Narcisa Iorga, Christian Mititelu, Elena Dinu şi Manuela Hodor au primit ieri OK-ul din partea Camerelor reunite ale Parlamentului, fiind validaţi ca membri CNA, notează Cotidianul.
CNA va supraveghea Campania electorală în formulă completăFinanciarul publică un material de marketing pentru Antena 1. Al Ries, recunoscut strateg de marketing, împreună cu Laura Ries, vin în România în cadrul unui workshop la invitaţia Antenei 1, postul TV din grupul care deţine Financiarul.
Secretele succesului la Bucureşti
Pe segmentul media, EVZ publică trei ştiri despre vedete: Mihaela Rădulescu, Aylin Cadâr şi Cătălin Botezatu.
Mihaela Rădulescu debutează în teatru
Comentarii