Antena 1 a pornit o campanie de marketing de forţă în aşteptarea meciului de fotbal România-Franţa, de mâine seară. Concursuri, vedete care susţin naţionala şi chiar promo-uri de post personalizate, toate încearcă să aducă public în faţa "Meciului marilor speranţe".
Partida este o speranţă şi pentru Antena 1. Postul a plătit pentru drepturile de difuzare ale meciurilor de calificare ale Naţionalei 2,6 milioane de euro, iar România - Franţa este partida cu cel mai mare potenţial de audienţă.
Campania Antena 1:
- Testimoniale: Florin Piersic, Emil Grădinescu
- Vedete care susţin România în presa scrisă: "E timpul să arătăm că avem şi noi mingi" – Mihaela Rădulescu, Dan Negru, Jojo, Roxana Ionescu, Daniel Capatos, Andreea Mantea, Crina Abrudan, Cristina Dochianu
- Concursuri: Miss Naţionala, la "Un show păcătos" şi premii diverse la "Dimineaţa cu Răzvan şi Dani"
- Promo de post personalizate
- Un site dedicat meciului România - Franţa
Campania Antenei 1 are un dublu scop: de imagine, dar şi de atragere a audienţei. În primul rând de imagine, pentru că meciurile nu generează încasări suficiente pentru a-şi acoperi chetuielile.
Fotbalul aduce un capital de imagine consistent unui post TV. În plus atrage un public consistent, iar aici Naţionala are un avantaj faţă de partidele Ligii I. Campionatul aduce un public preponderent masculin, în timp ce o partidă a Naţionalei are un potenţial mult mai mare şi, pe intervalul orar, meciul România-Franţa va fi, în mod sigur, lider de audienţă.
Imaginea are însă preţul ei. Anul trecut, Antena 1 a câştigat licitaţia pentru meciurile din calificările Naţionalei pentru 2,6 milioane de euro, o sumă greu de amortizat.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Adauga-l, ca stii cat te iubeste :) sper ca n-ai uitat cand a veit in emisiune cu un tricou pe care scria "Il iubesc pe Petrisor Obae" :))