Skip to main content

România – Franţa, meciul marilor speranţe pentru Antena 1

 

dan-negruAntena 1 a pornit o campanie de marketing de forţă în aşteptarea meciului de fotbal România-Franţa, de mâine seară. Concursuri, vedete care susţin naţionala şi chiar promo-uri de post personalizate, toate încearcă să aducă public în faţa "Meciului marilor speranţe".

Publicitate

Partida este o speranţă şi pentru Antena 1. Postul a plătit pentru drepturile de difuzare ale meciurilor de calificare ale Naţionalei 2,6 milioane de euro, iar România - Franţa este partida cu cel mai mare potenţial de audienţă.

Campania Antena 1:

  • Testimoniale: Florin Piersic, Emil Grădinescu
  • Vedete care susţin România în presa scrisă: "E timpul să arătăm că avem şi noi mingi" – Mihaela Rădulescu, Dan Negru, Jojo, Roxana Ionescu, Daniel Capatos, Andreea Mantea, Crina Abrudan, Cristina Dochianu
  • Concursuri: Miss Naţionala, la "Un show păcătos" şi premii diverse la "Dimineaţa cu Răzvan şi Dani"
  • Promo de post personalizate
  • Un site dedicat meciului România - Franţa

Campania Antenei 1 are un dublu scop: de imagine, dar şi de atragere a audienţei. În primul rând de imagine, pentru că meciurile nu generează încasări suficiente pentru a-şi acoperi chetuielile.

Fotbalul aduce un capital de imagine consistent unui post TV. În plus atrage un public consistent, iar aici Naţionala are un avantaj faţă de partidele Ligii I. Campionatul aduce un public preponderent masculin, în timp ce o partidă a Naţionalei are un potenţial mult mai mare şi, pe intervalul orar, meciul România-Franţa va fi, în mod sigur, lider de audienţă.

Imaginea are însă preţul ei. Anul trecut, Antena 1 a câştigat licitaţia pentru meciurile din calificările Naţionalei pentru 2,6 milioane de euro, o sumă greu de amortizat.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • om de media om de media
    din pacate cred ca si eu am facut o greseala, din ce stiu 2.600.000 s-au dat pe cele 5meciuri de acasa ale nationalei, dar si pe meciurile amicale de pe teren propriu, plus futsal si fotbal feminin. uitasem de ele. si atunci este ok in jur de 250.000 -300.000 euro pe meci
  • Petrişor Petrişor
    Ai dreptate. Suma pe meci e de aproxmativ 500.000 de euro.
  • om de media om de media
    vezi ca nu inseamna 250.000 euro/meci, pentru ca au castigat doar meciurile romaniei de pe teren propriu. inseamna 520.000/meci. ca si campanie de mk, in afara de mircea care a facut o super emisiune, a fost penibila. "e timpul sa aratam si noi ca avem mingi" ? cat despre incasarile pe meci, s-au scos mai mult de 300.000
  • Petrişor Petrişor
    Poate scoate iar tricoul de la naftalina.
  • imposibilu imposibilu
    @ Petrisor
    Adauga-l, ca stii cat te iubeste :) sper ca n-ai uitat cand a veit in emisiune cu un tricou pe care scria "Il iubesc pe Petrisor Obae" :))
  • Ando Ando
    Plus un banner de mari dimensiuni pus pe frontonul Casei Presei (sediul Jurnalului National).
  • Petrişor Petrişor
    Buna observatie. Adaug Mircea Badea la lista vedetelor din campanie.
  • Yoda TV Yoda TV
    Cred ca cea mai buna campanie a meciului a facut-o Mircea Badea aseara la emisiunea "In gura presei" cu acele doua mingi.

Trimite un comentariu

sus