Skip to main content

Revista presei media – 12 noiembrie

 

Specialiştii în media susţin, neoficial, că principala problemă cu care se confruntă, în aceste momente de austeritate, televiziunile comerciale este scorul ridicat al salariilor vedetelor, care câştigă, în general, peste zece mii de euro, scrie Evenimentul zilei.

Vedetele TV, în vremuri de criză

Criza financiară poate reprezenta o oportunitate pentru începerea unui business online, în contextul în care piaţa se reaşează, iar costurile pentru lansarea unei astfel de afaceri sunt mai mici decat în alte domenii, notează Business Standard.
Criza, oportună investiţiilor pe online

Moment nostalgic semnalat de Adevărul:jr

Starurile unuia dintre cele mai urmărite seriale TV ale tuturor timpurilor, Dallas, s-au reunit la Southfork Ranch pentru a sărbători 30 de ani de la difuzarea primului episod.

Reuniunea de 30 de ani a familiei din „Dallas“

Care sunt paşii pentru un spot de succes şi cât costă o reclamă ? Sorin Trâncă, Creative Director Friends Advertising, enumeră în Financiarul 17 paşi critici pentru realizarea unui spot. Un alt publicitar avansează preţul mediu: între 50.000- 65.000 de euro.
Un clip publicitar: minimum 3.000 euro

Bărbaţilor români nu le pot fi servite spoturi care le-ar putea ştirbi masculinitatea decât cu o doză maximă de prudenţă. Ei sunt în continuare sceptici faţă de anumite produse, precum cele cosmetice, însă unele îmbunătăţiri se întrezăresc la orizont, subliniază publicitarii, citaţi de Cotidianul.
Publicitarii se poartă cu mănuşi în relaţia cu bărbaţii români

Reţelele internaţionale BBDO şi Havas au concediat în SUA aproape 200 de angajaţi. Criza financiară influenţează şi piaţa internaţională a agenţiilor de publicitate care au început să concedieze tot mai mulţi angajaţi pentru a-şi reduce bugetele, scrie Adevărul.
Reduceri de personal în industria de publicitate

Tot în Adevărul, o “pagină de viaţă” cu Dana Războiu, prezentatoarea ştirilor Kanal D.
Dana Războiu, în căutarea perfecţiunii

Compania românească de publicitate indoor Brand Management a intrat şi pe piaţa din Cehia. Este al doilea birou regional după cel de la Praga, inaugurat acum doi ani, notează Business Standard şi Financiarul.
Business Standard: Brand Management pe o piaţă de 79 mil. Euro

Financiarul: Brand Management se extinde şi în Cehia

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus