Analiză a pieţei media în Business Standard. Câteva concluzii:
Publicitate
- ritm de creştere încetinit de la 15-35% la 6% în 2009
- o serie de bugete de media se vor diminua sau vor dispărea
- piaţa medie TV a pierdut bugete anul acesta
- clienţii vor alege strategii mai sigure, care vor avea ca scop campanii mai eficiente cu bugete mai mici
Criza financiară taie la 6% creşterea pieţei media în 2009 şi începe cu TV-ul
O emisiune de promovare a candidaţilor difuzată la posturile TV locale costă între 1.000 şi 5.000 de euro, scrie Adevărul. În cursa pentru atragerea de bugete de promovare politică se află înscrise 208 de posturi locale de televiziune şi radio.
Deşi cererea de ziare este în linie descendentă, marii producători mondiali de hârtie de ziar vor să urce preţurile, notează Financiarul. Aceştia consideră că o majorare a preţurilor cu până la 20% este soluţia pentru a-si recupera pierderile suferite de-a lungul ultimilor ani.
Hârtia de ziar, mai scumpă
Împachetarea proiectelor speciale de promovare în jurul unor subiecte sau site-uri specializate poate reprezenta pentru publisheri o sursă de venit importantă, care să asigure atât interesul vizitatorilor, cât şi al clienţilor de publicitate, observă Business Standard.
Proiectele speciale saltă veniturile pentru conţinutul online
Mai mulţi moderatori şi prezentatori din trustul Pro susţin o campanie iniţiată de Poliţia Capitalei şi apar în programe în rolul unor accidentaţi, relatează Adevărul. De la ştiri până la emisiunile de divertisment, vedetele de la Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV vor sprijini campania.
Măruţă, Ciuhulescu şi Moisescu fac campanie în scaunul cu rotile
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roS-a lansat primul site de stand-up românesc, scrie Cotidianul. Este, de fapt, singurul articol despre media care nu face referire la trustul din care face parte ziarul. Nu mai puţin de patru articole de media au ca subiect azi trustul Realitatea-Caţavencu.
Primul site de stand-up românesc
Trimite un comentariu