În ultimii opt ani a crescut ponderea telespectatorilor de peste 55 de ani la TVR 1, Pro TV şi Antena 1, analizează Adevărul. Tinerii nu mai sunt prizonierii micului ecran. În prezent, principalele televiziuni generaliste atrag mai mulţi telespectatori în vârstă decât în urmă cu opt ani.
Televiziunile au început să îmbătrânească
Proiectele speciale, orientarea către servicii, internalizarea vânzărilor de publicitate, antreprenoriatul, achiziţiile - chiar şi de bloguri - sunt principalele mişcări strategice adoptate de jucătorii de pe piaţa online în 2008, punctează Business Standard. Pe fondul crizei, bătălia va fi mult mai dură anul viitor.
Bătălie dură anul viitor pentru veniturile din piaţa online
Zeci de angajaţi ai operatorului de telecomunicaţii RCS&RDS nu şi-au mai primit salariile sau comisioanele de câteva luni, notează Evenimentul zilei. La sucursalele din Bucureşti şi Craiova, compania are restanţe de zeci de mii de lei la angajaţi şi la colaboratori. salariaţii sunt ameninţaţi că, dacă părăsesc compania, nu-şi vor mai recupera banii.
Zeci de angajaţi RCS&RDS, fără salarii
Bilanţul ultimilor doi ani de publicitate online, în Business Standard. Piaţa de publicitate online din România a fost de 42,6 milioane lei anul trecut, iar în primul semestru din 2008 s-a ridicat la peste 33,8 milioane lei, potrivit unui studiu realizat de către asociaţia industriei de publicitate online IAB România, împreună cu firma de consultanţă PricewaterhouseCoopers România.
Piaţa locală de publicitate online, 42,6 milioane lei în 2007
Reprezentanţii companiei Starcom MediaVest, parte a grupului de comunicare Leo Burnett România, sunt nemulţumiţi faţă de practicile unor agenţii competitoare care, pentru a câştiga bugete noi de media, promit potenţialilor clienţi publicitari preţuri cu 20-30% sub nivelul pieţei anului precedent, scrie Adevărul.
Starcom MediaVest protestează faţă de practicile dubioase ale concurenţei
Cotidianul Business Standard şi săptămânalul Money Express au primele date de difuzare auditate BRAT, pentru perioada aprilie-iunie 2008, scriu HotNews şi Daily Business.
Mediile pe ediţie:
- Business Standard – 6.300 abonamente, 317 exemplare vândute la chioşc, 7.100 difuzate gratuit
- Money Express: 4.000 de abonamente, 1.107 exemplare vândute la chioşc, 4.700 gratuite
Blogul lui Iann notează câteva concluzii care reies din cifrele celor două publicaţii din trustul Realitatea Caţavencu.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii