În pragul crizei, noile forme de promovare TV sunt ignorate de publicitari. Reclamele virtuale nu vor aduce prea curând venituri mari televiziunilor, scrie Adevărul. Colţii crizei îi reţin pe clienţii publicitari să încerce noi forme de promovare TV.
Câteva tehnici noi:
- Publicitate prin ecran partajat – tehnică de difuzare a reclamelor care presupune redarea simultană a conţinutului editorial şi a celui publicitar sau a mesajului sponsorului.
- Publicitate virtuală – reprezintă modalitate de difuzare a publicităţii TV ce constă în suprapunerea unor mesaje publicitare peste panourile publicitare sau peste orice zonă a locului din care se face transmisia.
Reclamele virtuale încep să-şi caute clienţii
Andreea Raicu, vedeta Prima TV şi gazda Megastarului, a prezentat, aseară, la Chişinău, prima ediţie a emisiunii Fabrica de staruri, singurul show de televiziune de acest gen realizat în Republica Moldova, scrie Evenimentul zilei. Emisiunea este un format al casei de producţie Endemol, care a mai realizat şi show-urile Big Brother şi Star Factory, difuzate de Prima TV în anul 2003, a căror gazdă a fost tot Andreea Raicu. Despre subiect scrie şi Gândul.
Andreea Raicu, vedeta preferată a basarabenilor
Andreea Raicu, detaşată peste Prut
Televiziunile din SUA vor raporta în 2008 venituri de 20,1 miliarde dolari (13,75 mld. euro), cu 7% mai puţin decât în 2007, potrivit unui raport întocmit de agenţia de monitorizare BIA Advisory Services, publicat de Business Standard. Astfel, 2008 va fi cel mai slab an din 2001 încoace, deşi posturile TV au avut un sprijin substanţial din partea partidelor politice, cu ocazia alegerilor.
TV-ul din SUA, minus 1,4 mld. $
http://www.lafilm.ro/prezentatori.php
Observ ca si in articolul din EVZ e prezenta greseala...