Piaţa românească de publicitate online ar fi putut fi de zece ori mai mare în acest an, astfel încât să atingă 150 mil. euro, dacă ar fi funcţionat după parametrii industriei din Franţa, a declarat antreprenorul francez de origine română Alexandre Almăjeanu, în cadrul evenimentului NetCamp, notează Business Standard.
Online-ul local, ţinut în loc de lipsa de know-how
Cotidianul sau Gândul nu se pot bate cu investiţiile de la Adevărul, Jurnalul şi Evenimentul, este de părere Cătălin Tolontan. Ziaristul vorbeşte pe HotNews despre viitorul presei şi publicităţii în România, despre părerile sale politice şi despre schimburile de replici cu Mircea Badea.
Întâlnirea Media HotNews.ro
Întârzierea licitaţiei pentru vânzarea publicităţii va scădea veniturile TVR, consideră Adevărul. Dacă nu-şi va stabili în acest an comisionarul care să înceapă să-i negocieze preţurile pentru 2009, clienţii şi agenţiile vor ocoli televiziunea publică şi veniturile din publicitate îi vor fi afectate.
TVR riscă să piardă publicitate
Un nou reality-show, scrie Cotidianul. Fosta soţie a fotbalistului Timofte, vedetă mondenă şi controversată, Silvia Pop caută, cu ajutorul televizorului, exemplarul masculin autohton ideal care să îi facă un copil. Emisiunea Fa-mi un copil! va fi difuzată de Euforia şi va fi prezentată de Manuela Fedorca.
Marian Drăgulescu şi Stelian Ogică se întrec la “făcut copii”
Tania Budi se reîntoarce în Televiziunea Română, acolo unde şi-a început cariera de prezentatoare în urmă cu 15 ani, scrie Evenimentul zilei. După cinci ani în care s-a ocupat mai mult de afaceri, fosta crainică a televiziunii naţionale va prezenta, începând de azi, Telecinemateca.
Tania Budi revine la TVR
Trimite un comentariu