Presa scrisă este săracă astăzi în subiecte de media. Foarte puţine articole sunt notabile. Cotidianul are un subiect internaţional şi un articol de promovare a unui eveniment Realitatea TV (Rudy Giuliani la Gala 10 pentru România), Financiarul nu scrie astăzi nimic pe media, iar Business Standard publică două articole de PR pentru mediile din trustul Realitatea Caţavencu şi un raport al Saarchi&Saatchi.
„Amestecul de scandal cu violenţă şi nuditate este irezistibil pentru o mare parte a publicului”, spune Ernest, prezentatorul emisiunii Trădaţi în dragoste, într-un interviu acordat ziarului Adevărul. Vedeta Prima TV vorbeşte despre preferinţele publicului din România: "Cel mai bine prind bârfa, scandalul, falsele valori, personajele-victimă".
„Televiziunile iubesc cifrele“
Compania de comunicare Saatchi&Saatchi a raportat un an finaciar 2008 mai bun decât 2007, din perspectiva bugetelor rulate, dupa ce în 2007 compania a înregistrat pierderi, relatează Business Standard. Reprezentanţii companiei au anunţat o creştere organică de 15% în 2008 faţă de 2007, dar nu au dat publicităţii cifre exacte.
Saatchi raportează plus în 2008
Reţeaua BBDO a fost desemnată, pentru al treilea an consecutiv, reţeaua cu cele mai premiate creaţii din lume, potrivit The Gunn Report, citat de Adevărul. Topul The Gunn realizat pe baza premiilor câştigate la diferite festivaluri de publicitate a identificat BBDO, Leo Burnett, DDB, Saatchi, Ogilvy şi TBWA drept cele mai creative reţele.
Cele mai creative agenţii de publicitate
Goană după audienţă în Marea Britanie: Craig Ewert s-a sinucis în 2006, într-o clinică din Zürich, în timp ce era filmat în premieră în cadrul unui documentar. Controversatul film va fi difuzat la Sky TV, în Marea Britanie. Ewert este filmat în timp ce ia o doză letală de barbiturice şi îşi opreşte cu gura tubul de oxigen, imagini blamate de organizaţia Mediawatch, din Marea Britanie, după cum scrie The Times.
Televiziunea Sky difuzează sinuciderea asistată a unui profesor universitar
Comentarii