Acţiunile centrale ale partidelor mi s-au părut puerile şi nu au trecut dincolo de expresia „a da la gioale“, comentează campania electorală Bogdan Naumovici (foto), într-o analiză Adevărul. Oamenii de creaţie au adus critici dure la adresa campaniilor electorale ale candidaţilor pentru Parlament. Opinia lui Octav Gheorghe, Creative Partner al agenţiei Gavrilă & Asociaţii este relevantă: Această campanie electorală marchează momentul în care inteligenţa patriei pare chiar mai profund afectată decât PIB-ul.
Alegerile, sub lupa publicitarilor
În vreme ce candidaţii au deraiat în fel şi chip în campanie, radiourile şi televiziunile s-au comportat cât se poate de normal. Cel puţin aşa rezultă din bilanţul făcut de Consiliul Naţional al Audiovizualului, scrie Gândul. Chiar dacă nu s-au înregistrat abateri grave, consiliul a avut mult de lucru la capitolul sancţiuni: 15 amenzi şi 114 somaţii, plus scrisori de atenţionare.
15 amenzi şi 114 somaţii, bilanţul unei luni de campanie
Postul HBO a cumpărat drepturile de difuzare pentru o serie de producţii autohtone, regizate de mai mulţi cineaşti români, notează Adevărul. Postul specializat pe filme va difuza producţii precum Cea mai fericită fată din lume, Felicia înainte de toate, Pescuit sportiv şi Un balon în formă de inimă.
Filmele româneşti au mare căutare la HBO
Agenţia de publicitate Mercury360, cu o cifră de afaceri de 17,5 milioane de euro, estimează pentru 2009 o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, relatează Business Standard. Cifra indică menţinerea la aceeaşi valoare a bugetelor rulate în 2008, în contextul crizei financiare.
Businessul Mercury360, la acelaşi nivel în 2009
Reţelele sociale de tipul hi5 sau Netlog, care înregistrează audienţe considerabile, au adunat între 5% şi 10% din publicitatea on-line, previzionată anul acesta la 20 de milioane de euro, scrie Financiarul, citându-l pe Clement Nicolaescu, director de marketing al ARBOinteractive. De multe ori, site-urile sunt asociate de advertiseri cu paginile de dating şi nu sunt înregistrate în Studiul de Audienţă şi Trafic Internet.
Reţelele sociale au adunat din publicitate un milion euro în anul 2008
FOTO: Gândul
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu