Oferta de articole pe teme media este astăzi foartel limitată. Câteva texte:
Principalele nouă televiziuni au difuzat 293 de reclame, cu 54% mai puţin decât în urmă cu un an, scrie Adevărul. Decizia companiilor multinaţionale de a-şi restrânge publicitatea la sfârşitul anului trecut a redus încasările televiziunilor pentru programele difuzate la Revelion 2009.
2009 - cel mai sărac şi trist Revelion TV
Ultima concesie făcută crizei: Reclame pe prima pagină în New York Times, scrie Cotidianul. Ediţia de luni, 5 ianuarie, a fost prima în care New York Times a avut pe prima pagină o reclamă la televiziunea CBS. "În ultima concesie faţă de ceea ce se poate numi cea mai mare scădere a veniturilor de la Marea Depresie, The New York Times a început să vândă spaţiu publicitar pe prima pagină", anunţă cotidianul american.
Reclame pe prima pagină în New York Times
Cotidianul trece în revistă noutăţile începutului de an în programele TV de la AXN, Prima TV, TVR 1 şi B1.
Început de an la tv: vedete puse la zid şi poliţişti orbi
Conducerea Grupului Realitatea-Caţavencu a decis să oprească total producţia proprie a staţiei, subiect abordat şi de paginademedia.ro
Program de criză la Romantica
Grupul media german Axel Springer este unul dintre cele cinci care au depus oferte pentru preluarea pachetului majoritar deţinut de statul polonez în cadrul publisherului ce deţine cotidianul naţional Rzeczpospolita, potrivit sfnblog.com, citat de Business Standard. Printre participanţii la licitaţie se numără publisherul ceh Respekt Media şi companiile locale Plaforma Mediowa Point Group, Zjednoczone Przedsiebiorstwa Rozrywkowe şi AV Inwestor.
Axel Springer licitează pentru un publisher polonez
Trimite un comentariu