Ringier România intenţionează să renunţe la o serie de proiecte speciale pentru publicaţiile Evenimentul zilei şi Capital, scrie Busines Standard, citându-l pe Claudiu Şerban, director general adjunct. Se analizează posibila renunţare la Ghidul grădiniţelor, Top 100 companii pentru care să lucrezi şi Top 100 femei de succes. Pentru EVZ, măsurile înseamnă minus 30% la bugetul de marketing. Cât despre posibile concedieri: “Odată ce produci mai puţin, e firesc să scazi numărul angajaţilor. Nu cred că se poate implementa un program de reducere a costurilor fără să renunţi la personal”, spune Şerban, adăugând că nu s-a luat încă nici o decizie.
Publicitate Evenimentul zilei şi Capital, fără inserturi şi proiecte speciale
În ultimii trei ani, zeci de jurnalişti, realizatori, şi vedete au părăsit studiourile postului public pentru oferte mai bune, analizează Adevărul. Vedetele care au crescut în curtea TVR cred că de vină pentru declinul postului public este lipsa de strategie a managementului şi organigrama încărcată. Andreea Marin, Raluca Moianu, Cătălin Măruţă, Dana Războiu, Radu Naum şi Emil Grădinescu sunt doar câteva nume.
Exodul vedetelor din postul public TV
O companie americană plănuieşte să revigoreze presa tipărită aflată în agonie cu ajutorul ediţiilor personalizate pentru fiecare cartier în parte din oraşele mari, scrie Cotidianul. Compania americană recent înfiinţată The Printed Blog plănuieşte să lanseze sute de ziare apelând la un tertip: imprimarea pe hârtie a postărilor de pe bloguri, presărarea lor cu reclame şi distribuirea publicaţiilor gratis în marile oraşe.
Viitorul ziarelor tipărite: bloguri gratis pe hârtie
Pif Gadget, “revista mitică” după cum o numeşte AFP, fondată în 1969 sub egida Partidului Comunist, fenomen al presei anilor ’70-’80, a intrat în lichidare judiciară, mai scrie Cotidianul. Benzile desenate franţuzeşti care îl aveau ca erou pe câinele Pif au avut tiraje inegale de-a lungul timpului, ajungând la o medie pe ediţie de 500.000 de exemplare. Acum au acumulat 4 milioane de euro datorii.
“Pif a murit!”
Canalele tradiţionale media, inclusiv televiziunea şi ziarele, nu vor mai atinge niciodată recordurile de profitabilitate înregistrate până acum, a spus, cu ocazia unei conferinţe, preşedintele executiv al WPP, Sir Martin Sorrell, notează HotNews. În sprijinul afirmaţiei sale, Sorell a făcut referire la estimările specialiştilor din industria media, care indică scăderi ale pieţei de 5,8% pentru 2008 şi de 6 % pentru 2009.
Presa tradiţională nu va mai fi niciodată la fel de profitabilă
FOTO: adplayers.ro
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu