Societatea Română de Radiodifuziune a anulat licitaţia pentru gestionarea spaţiului publicitar al Radioului Public, deoarece nicio regie de publicitate nu a depus oferte pentru licitaţia prevăzută a fi organizată ieri de postul public de radio, transmite Mediafax, citat de Business Standard.
Paginademedia.ro a scris săptămâna trecută despre lipsa de interes a regiilor de publicitate, din cauza pragului minim cerut de Radiodifuziune: 1,25 milioane de euro pe an. Splendid Media, ArboMedia, DBV Mediahouse şi Clir Media (care vinde în prezent publicitatea Radioului) nu au fost atrase de licitaţie.
Ruxandra Săraru, director de marketing şi comunicare al Radiodifuziunii, a confirmat pentru HotNews anularea licitaţiei.
Pe aceeaşi temă:
- LICITAŢIE: Radio România, neinteresantă pentru regiile de publicitate
- Radio România, 3,4 milioane de euro din publicitate
- LICITAŢIE: Radioul public vrea 1,25 milioane de euro pe an din publicitate
Comentarii