Peste 50% din segmentul telespectatorilor buletinelor informative îl reprezintă cei de sex feminin, observă Adevărul. Ştirile Pro TV conduc clasamentul buletinelor informative cu o audienţă de peste 1,3 milioane de telespectatori, fiind urmate de Observatorul transmis de Antena 1, cu peste 790.000 de telespectatori pe minut.
Publicitate La o distanţă considerabilă de primele două jurnale, cu o audienţă medie de 357.000 de telespectatori pe minut în urban, se află Focus 18, transmis de Prima TV. Acesta este urmat de Jurnalul de la ora 19.00 difuzat de Televiziunea Română, cu un rating de mediu de 317.000 privitori pe minut.
Compania Paprika este în discuţii în Germania pentru producerea emisiunii Mondenii, dar pentru că piaţa de acolo e foarte mare şi deciziile se iau din timp, cel mai realistic scenariu e că show-ul va începe cel mai devreme în 2010, scrie Business Standard. Peter Marshall, director Paprika, explică de ce piaţa de producţie TV din Germania este diferită de cea din România: Acolo, achiziţiile se fac cu şapte-opt luni înainte de difuzare, în timp ce în România, televiziunile se hotărăsc foarte greu să semneze, apoi cer ca programul să fie gata de lansare într-o lună.
România este o piaţă dificilă pentru producţia TV
„În ARBOinteractive, bugetele cheltuite în ianuarie 2009 au fost cu 65% mai mici decât în ianuarie 2008”, a declarat Călin Rotăruş, Managing Director ARBOinteractive. Rotăruş a discutat cu cititorii HotNews despre piaţa românească de internet şi impactul crizei asupra acesteia, tendinţele de fragmentare a vânzărilor de publicitate, ideile noi şi eficiente de promovare pe internet, din punctul de vedere al clientului.
Rotăruş la Întâlnirile media HotNews
Organizatorii festivalului AdPrint au retras punctele obţinute de agenţia Grey pentru campania „Internet. How fun?” – client Romtelecom, pentru că lucrările înscrise în competiţie în limba engleză diferă de execuţiile publicate în limba română, scrie iaa.ro. Decizia juriului şi a organizatorilor este de a retrage premiul Best Use of Typography, precum şi trofeul Bronze Team. Este a doua agenţie cu probleme, după ce, luni, GMP a rămas fără un bronz la categoria media. GMP a prezentat o lucrare publicată până în ianuarie 2008, ceea ce contravenea regulamentului.
Şi Grey rămâne fără trofeul de la AdPrint
Ex Media Director Y&R / Team, Nicu Laita ( 42 ani ) a fost numit Media Director Omnicom Media Group România, notează Adplayers şi Wall-Street. Grupul include agenţiile de media OMD România şi PHD, FUSE, divizia de „branded content” (comunicare prin conţinut) şi Media Digital, divizia specializată în media digitală.
AdPlayers: Fost Media Director Y&R / Team, Nicu Laita a fost numit Media Director OMG
Wall-Street: OMG Romania îşi ia Media Director de la Young & Rubicam
Grupul turc de media Dogan Yayin a anunţat că a primit o amendă de 693 milioane de lire (412,5 milioane de dolari) din partea autorităţilor fiscale, fără a preciza motivele acestei decizii, informează Reuters, citat de HotNews. Dogan Yayin, care deţine publicaţiile Hurriyet şi Milliyet şi postul CNN Turk, face parte din conglomeratul turc Dogan Holding şi este prezent în România prin Kanal D.
Grupul turc Dogan Yayin, amendat de autorităţile fiscale
Interviu în Cotidianul: „Cel mai cunoscut actor dintre tractorişti şi cel mai cunoscut tractorist dintre actori.“ Aşa se prezintă George Robu, prezentatorul emisiunii „Viaţa satului“, cea mai longevivă emisiune TV din România, difuzată de TVR 1, duminica de la ora 11.10.
Morometele de la TVR: Avem televiziune în sat dacă nu bate vântul
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roProducătorul de bere Anheuser-Busch a decis să taie comisioanele periodice ale agenţiilor de comunicare care lucrează pe contul Budweiser, păstrându-le doar pe cele pe proiect, motivând decizia ca parte a planului de reducere a costurilor, scrie Daily Business.
Producătorul berii Budweiser taie comisioanele agenţiilor din SUA
Comentarii