Skip to main content

Revista presei media – 10 februarie

 

dinu-patriciuAndrei Iucinu, fiul lui Dumitru Tinu, este decis să ceară în Justiţie anularea contractului de vânzare-cumpărare a pachetului de 60% din acţiunile ziarului Adevărul, încheiat în 2006 între Ana Maria Tinu şi Dinu Patriciu (foto), scrie Financiarul. Iucinu susţine că magnatul liberal a lăsat cu bună ştiinţă să moară compania Adevărul SA, proprietarul mărcii Adevărul, pentru a scădea costurile generate de o probabilă redeschidere a problemei succesiunii averii lăsate de Dumitru Tinu.

Megainvestiţia lui Dinu Patriciu la "Adevărul" este în pericol

Prima zi a lunii februarie a debutat la TVR cu un nou regulament de ordine interioară, scrie Cotidianul. Potrivit documentului (publicat de Cotidianul aici), este considerată faptă deosebit de gravă “exprimarea publică a unor opinii critice la adresa serviciului public de televiziune în afara cadrului stabilit de prezentul Regulament”.
Noul act cuprinde o gamă largă de sancţiuni, dintre cele mai diverse: pentru abateri disciplinare, încălcări ale Statutului ziaristului de televiziune, ale Regulamentului de Ordine Interioară, ineficienţă sau dezinteres în îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
Noul regulament al TVR: pedepse pentru orice

Agenţiile Zenith Media, Optimedia şi Starcom s-au aliat pentru a obţine preţuri mai bune la spaţiile publicitare. Firmele de media ale grupului internaţional Publicis au format în România o „coaliţie“ pentru a câştiga forţă în cumpărarea de spaţii publicitare, scriu Adevărul, Business Standard şi HotNews. Împreună, companiile de media au peste 50 de branduri în portofoliu
Adevărul: Trei giganţi media şi-au adunat bugetele
Business Standard: Publicis, grup media de peste 98 mil. Euro
HotNews: Publicis îşi uneşte cele trei agenţii de media din România în Publicis Groupe Media

Adevărul descoperă, după opt ani de Cronica cârcotaşilor, formatul după care s-au inspirat Huidu şi Găinuşă. Este vorba de Striscia la notizia, emisiune difuzată în Italia. Gardienii audiovizualului din Peninsulă vânează gafele vedetelor TV încă din 1988, iar formatul show-ului a fost preluat de Prima TV în 2000.
„Cronica cârcotaşilor” are ca model „Striscia la notizia”

Tendinţele în advertising pentru acest an sunt privite de unii specialişti ai domeniului optimist, iar de alţii pesimist, analizează iaa.ro. În timp ce unii se bucură la gândul că recesiunea va curăţa piaţa de agenţii care nu şi-au demonstrat eficienţa, alţii se întristează că marketingul va înlocui din ce în ce mai mult advertisingul.
2009: anul examenului de maturitate al publicităţii româneşti

Potrivit unei analize a AdAge, citată de Financiarul, sectoarele mass-media şi cel de publicitate din SUA au pierdut, de la finele lui 2007, 65.100 de locuri de muncă. Procentul de disponibilizări din cele două industrii, de 3,9%, este cu mult peste media generală din SUA, de 2,6%.
SUA: 24.000 de disponibilizaţi din publicitate

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus