Giovanni Becali nu va mai apărea pe niciuna dintre televiziunile trustului MediaPro, scriu Cotidianul şi sport.ro. Decizia vine după o ieşire nervoasă a lui Becali la adresa realizatorului Emanuel Terzian. Deranjat de întrebările despre dosarul “Transferuri” pe care Terzian i le adresa lui Cristi Borcea, coleg de acuzaţii cu Giovanni Becali în acest dosar, acesta şi-a ieşit din minţi şi i-a aruncat lavaliera în faţă lui Emanuel Terzian, folosind un limbaj de mahala. În pauza publicitară, Becali l-a scuipat pe Terzian. Filmul, aici.
Publicitate
Cea de-a zecea ediţie a festivalului european AdPrint, organizat de Millenium Communications, a avut drept „vedetă” agenţia nemţească DDB Berlin, scrie Adevărul. Aceasta a primit distincţia „Agency of Angels” pentru că a acumulat cel mai mare punctaj datorită celor 11 trofee primite, dar şi pentru nominalizări. Doar cinci agenţii româneşti au luat premii.
Nemţii au luat spuma premiilor la AdPrint
Majoritatea cotidienelor centrale au reuşit să atragă mai mulţi cititori, cu vârfuri de creştere în rândul tabloidelor, în timp ce multe ziare locale se confruntă cu pierderi semnificative, analizează Business Standard. Revistele gossip&people urmează trendul crescător al ziarelor tabloide, în timp ce audienţa publicaţiilor pentru adolescenţi stagnează. Per total, majoritatea segmentelor de pe piaţa revistelor se află în creştere.
Românii, mai interesaţi de presa tabloidă
Criza economică ar putea provoca până în 2010 pierderea a circa 5.000 de posturi de jurnalişti în Spania, 20% din totalul angajaţilor în acest sector, a avertizat Asociaţia Presei Madrilene, mai scrie Business Standard.
Spania: Criza economică ar putea provoca pierderea a circa 5.000 de jurnalişti
FOTO: ProSport
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Este tîrziu pentru astfel de decizii înţelepte. Mergem în jos.