Tabloidul Cancan este obligat să elimine de pe site-ul publicaţiei fotografiile realizate de Andreea Marin şi Ştefan Bănică Jr., anul trecut, pe o plajă din Franţa. Această hotărâre judecătorească echivalează cu un ordin de restricţie, apreciază Gândul. În replică, jurnaliştii de la Cancan susţin că această soluţie îngrădeşte libertatea presei.
Publicitate Andreea Marin şi Ştefan Bănică i-au bătut pe paparazzii care i-au filmat pe plajă
Un audit asupra serviciului de măsurare a rating-ului a scos la iveală imperfecţiunile sistemului. Datele de audienţă ale GfK sunt valabile, însă compania de cercetare are multe probleme de rezolvat, au fost concluziile auditului realizat de compania franceză CESP.
Audienţele TV, luate la puricat
În goana după audienţă, televiziunea rusă copiază „la greu“ reality show-uri americane, precum „Cheaters“ şi „Married Fiction“. La noi, corespondentele lor sunt „Trădaţi în dragoste“, „Test de fidelitate“ şi, mai nou, „Fata lui tata“.
Adulterul tv, succes monstru de la Bucureşti până în Moscova
Mihaela Rădulescu va promova produsele româneşti, într-o campanie pe diverse suporturi media. Cotidianul o citează pe vedetă în ceea ce priveşte condiţiile în care Mihaela Rădulescu îşi va oferi imaginea gratuit: un procent din profit, negociat de comun acord, care va fi donat unui proiect caritabil susţinut de ea şi campania să fie făcută printr-o agenţie românească de publicitate.
Mihaela Rădulescu s-a oferit să promoveze gratuit produsele româneşti
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roNaomi, Nikita şi piticul porno fac audienţa posturilor de televiziune, conform unei reţete numite de Evenimentul zilei "reţeta Diaconescu". Antena 1 a preluat formula de succes de la OTV, încercând acum să-şi depăşească "profesorul": Antena a "furat" seria invitaţilor otevişti şi chiar o parte din publicul din platou.
Otevizarea bate OTV-ul
Trimite un comentariu