Skip to main content

Revista presei media – 12 martie

 

Cotidianul: Şeful statului declară război “trustului FNI-st şi trustului Crescentian” şi îi acuză pe patronii acestora, Sorin Ovidiu Vântu, respectiv Dan Voiculescu, că s-au îmbogăţit în vremuri confuze şi că încearcă să menţină această confuzie prin organele lor de presă pentru a menţine statul la nivelul de lacheu. “Gata!”, a avertizat Băsescu.

Într-un interviu acordat Radio România actualităţi, şeful statului s-a dezlănţuit la adresa patronilor Realitatea-Caţavencu şi Intact, pe care i-a acuzat că au tot interesul să amplifice criza.


Băsescu pune tunurile pe Vântu şi pe Voiculescu

Camelia Voiculescu reacţionează în Financiarul (ziar al Intact) la declaraţiile preşedintelui: “Considerăm remarcile şefului statului legate de patronatul trustului simple declaraţii politice făcute în context electoral, pe care le putem trata fie pe calea instanţei, fie le putem ignora. Amintim însă şefului statului că, în mod repetat, a dovedit inconsecvenţă morală faţă de trustul Intact.”
Intact Media Group promovează o politică editorială echidistantă

Festivalul ADOR, eveniment destinat creaţiei în publicitatea românească, "o ia de la capăt", în 2009, cu alţi organizatori şi un nou logo, după un an de pauză, scrie HotNews. Festivalul va avea o perioadă de înscrieri de două luni, între 1 iunie şi 31 iulie, fiind acceptate în concurs reclame care au apărut în intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009.
Festivalul ADOR, relansat în 2009 cu o nouă "faţă"

Oamenii de la sat sunt mari devoratori de ştiri tv, asta deoarece îşi fac timp pentru micul ecran în principal seara. Principiul de consum: „hai să mai vedem ce mint ăştia“. Studiul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării asupra consumului de media la nivel rural, realizat pe 111 persoane, arată că 35,1% dintre respondenţi preferă să se uite la televizor la jurnalele de ştiri. Emisiunile de divertisment le fac cu ochiul la 30,6% dintre săteni, în timp ce filmele ocupă treapta a treia, cu un indice de 20,7%.
Ţăranii şi televizorul: ştirile sunt pe primul loc

În februarie, OTV, postul lui Dan Diaconescu a pierdut, în procente, cei mai mulţi telespectatori în prime-time. ProTV, Antena 1 şi Acasă rămân cu cei mai mulţi privitori în intervalul orar 19.00-23.00, iar televiziunile de sport au câştigat cel mai mult, analizează Adevărul. Paginademedia.ro a făcut o analiză similară încă de săptămâna trecută.
Garsoniera OTV pierde audienţă

Peste jumătate dintre companiile care au participat la un studiu desfăşurat de agenţia IEG, parte a grupului global de comunicare WPP, au afirmat că intenţionează să-şi reducă bugetele pentru sponsorizări pe parcursul acestui an, potrivit Brand Republic, citat de HotNews.
Studiu: Companiile taie 50% din bugetele pentru sponsorizări

Parteneriat Elevate Media – IQ Communication, relatează iaa.ro. Cele două companii au decis să colaboreze pentru acoperire naţională şi audienţe relevante. Elevate Media (Bucureşti) şi IQ Communication (Iaşi) au iniţiat colaborarea de facto la începutul anului 2009, oferind locaţii împreună pentru a-şi maximiza acoperirea pentru campaniile naţionale ale clienţilor. Parteneriatul constă în reprezentarea reciprocă la vânzare a reţelelor de lifturi.
Elevate Media şi IQ Communication îşi unesc forţele

Sony Pictures, una dintre primele şase case de producţie cinematografică de la Hollywood, a anunţat că va disponibiliza 350 de angajaţi, sau 5% din forţa totală de muncă, notează Wall-Street. Conducerea studioului de producţie a anunţat că grupul este încă profitabil, dar "în ultimele cinci luni, amploarea crizei financiare a afectat unele sectoare ale activităţii, precum vânzările (de seriale) către televiziuni, comercializarea de DVD-uri şi veniturile din publicitate".
Sony Pictures suprimă 350 de locuri de muncă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus