TVR este hotărâtă să dea în judecată firma GfK, care se ocupă cu măsurarea audienţelor TV. O declară preşedintele televiziunii publice, Alexandru Sassu, într-un interviu acordat Evenimentului zilei. Sassu: „Pot să spun cu mâna pe inimă că GfK este o mare cacealma. Pentru noi, semnalul de alarmă a fost tras din ianuarie-februarie 2008, când emisiuni care aveau un public tradiţional şi fidel, precum „Teleenciclopedia” sau „Viaţa satului” s-au prăbuşit în mod inexplicabil în audienţe. Ce pot să le răspund realizatorilor care vin şi îmi arată mii de mesaje primite în urma fiecărei ediţii a emisiunii?!”
Publicitate Sassu relansează războiul audienţelor: „Măsurătorile sunt o cacealma”
Dezbatere în Gândul: Până unde pot să intre paparazzii? Articolul porneşte de la cazul Mihaelei Rădulescu, care a declarat că a fost agresată, vineri seara, de paparazzi într-o parcare privată. Vedetele contactate de Gândul spun că ziarele de scandal pot să intre în viaţa ta până acolo unde le laşi, iar dacă nu există altă cale, se poate obţine un ordin de restricţie în Justiţie, aşa cum a procedat cuplul Andreea Marin-Ştefan Bănică.
Până unde pot să intre paparazzii?
Ştirile de la postul public vor lupta pentru audienţă cu divertismentul de la Prima TV şi Antena 1, cu telenovelele de la Acasă TV şi Kanal D şi cu filmele de la ProTV, analizează Adevărul. Televiziunea şi-a construit noua grilă de programe în jurul principalului buletin informativ al zilei, care va fi difuzat de la ora 20.00, într-un nou format.
Jurnalul de la TVR 1 are concurenţă grea
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roSanoma Hearst Romania a raportat pentru 2008 o cifră de afaceri de 60 mil. lei (16,3 mil. euro), sumă ce o propulsează în vârful ierarhiei financiare a publisherilor de reviste, scrie Business Standard. Pentru a-şi menţine poziţia şi în perioada crizei, compania mizează pe flexibilitate, fiind decisă să nu renunţe la nicio publicaţie din portofoliu.
Sanoma Hearst România nu renunţă la niciun titlu
Comentarii