Skip to main content

MARTIE 2009. Audienţele lunii: Antena 1 trece de Pro TV în Prime-Time

 

Cifrele de audienţă ale lunii martie aduc schimbări interesante în clasamentul posturilor TV. În intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00), Antena 1are 830.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce plasează postul pe primul loc în top. Diferenţa de Pro TV este însă foarte mică: de sub 2.000 de telespectatori. Dar niciodată, cel puţin în ultimii doi ani, Antena 1 nu a obţinut o medie lunară peste Pro TV în Prime-Time.

Publicitate

După media pe întreaga zi, Pro TV rămâne pe primul loc, însă distanţa faţă de Antena 1 s-a micşorat, comparativ cu luna februarie. Martie a adus creşteri pentru Prima TV, dar scăderi pentru Realitatea. Jetix are câteva mii de telespectatori peste TVR 2.

Câteva concluzii ale audienţelor lunii martie, all urban:

  • În Prime-Time, Antena 1 trece pe primul loc, cu 830.000 de telespectatori. Diferenţa faţă de Pro TV este de sub 2.000 de telespectatori. În februarie, Pro TV avea în Prime-Time 917.000 de telespectatori, iar Antena 1 – 737.000.
  • După media pe zi, au scăzut uşor Pro TV, Acasă TV, Kanal D, TVR 1. Foarte uşoară creştere pentru OTV, după căderea de luna trecută.
  • Creştere spectaculoasă pentru Prima TV: aproape 100.000 de telespectatori în Prime-Time, peste 20.000 pe întreaga zi.
  • Realitatea TV a pierdut după media pe zi aproape 30.000 de telespectatori, iar în Prime-Time 40.000. Principalul concurent, Antena 3, are un minus de aproximativ 5.000 de persoane.
  • Meciurile din Liga I au modificat consumul de posturi TV de sport. Pe întreaga zi, sport.ro se menţine la nivelul lunii februarie (40.000 de persoane). În Prime-Time, sport.ro înregistrează o scădere faţă de luna trecută, dar rămâne cel mai vizionat post de sport (73.000 de telespectatori) iar gspTV, care transmite partidele, îşi dublează audienţa faţă de februarie (o medie de 68.000 de telespectatori).
  • Postul de copii Jetix a trecut în faţa TVR 2 şi în Prime Time şi pe întreaga zi.

Mai jos, clasamentele de audienţă în mediul urban, în Prime Time, dar şi media pe zi.

Citiţi şi:

Clasamentul posturilor TV în mediul urban, după media în Prime-Time (intervalul 19.00-23.00), în februarie şi martie:

Februarie Martie
mii persoane Rtg% mii persoane Rtg%
1 Pro TV 917 8,0 Antena 1 830 7,2
2 Antena 1 737 6,4 Pro TV 828 7,2
3 Acasa 558 4,9 Acasa 513 4,5
4 Kanal D 292 2,6 Prima TV 370 3,2
5 Prima TV 278 2,4 Kanal D 275 2,4
6 TVR 1 246 2,1 TVR 1 239 2,1
7 Realitatea TV 222 1,9 Realitatea TV 180 1,6
8 Antena 3 158 1,4 OTV 158 1,4
9 OTV 145 1,3 Antena 3 153 1,3
10 National TV 125 1,1 National TV 119 1,0
11 B1TV 115 1,0 B1TV 86 0,7
12 Sport.ro 94 0,8 Sport.ro 74 0,6
13 Antena 2 89 0,8 JETIX 72 0,6
14 Pro Cinema 76 0,7 Antena 2 70 0,6
15 TVR 2 71 0,6 TVR 2 69 0,6
16 Cartoon Network 69 0,6 gspTV 68 0,6
17 JETIX 54 0,5 Pro Cinema 61 0,5
18 Hallmark 46 0,4 Cartoon Network 55 0,5
19 ETNO 40 0,4 Hallmark 40 0,3
20 Euforia 33 0,3 Discovery 37 0,3
21 Favorit TV 33 0,3 ETNO 32 0,3
22 Eurosport 33 0,3 Euforia 32 0,3
23 gspTV 31 0,3 AXN 31 0,3
24 Discovery 29 0,3 Romantica 29 0,3
25 Minimax/A+ 27 0,2 Favorit TV 29 0,3
26 AXN 25 0,2 Eurosport 28 0,2
27 National Geographic 25 0,2 Minimax/A+ 25 0,2
28 Romantica 24 0,2 Animal Planet 23 0,2
29 Animal Planet 23 0,2 National Geographic 23 0,2
30 Taraf TV 19 0,2 Taraf TV 21 0,2
31 N24 19 0,2 N24 13 0,1
32 AXN Sci Fi 13 0,1 TVR Cultural 12 0,1
33 TVR Cultural 12 0,1 U TV 11 0,1
34 MTV Ro 11 0,1 Sport Klub 11 0,1
35 Kiss TV 11 0,1 Kiss TV 10 0,1
36 Sport Klub 10 0,1 MTV 10 0,1
37 U TV 9 0,1 AXN Sci Fi 9 0,1
38 MGM 8 0,1 TeleSport 9 0,1
39 TeleSport 8 0,1 TV Neptun 7 0,1
40 Zone Reality 7 0,1 Zone Reality 7 0,1
41 TV Neptun 6 0,1 MGM 7 0,1

Clasamentul posturilor TV în mediul urban, după media pe zi, în februarie şi martie:

Februarie Martie
mii persoane Rtg% mii persoane Rtg%
1 Pro TV 382 3,3 Pro TV 369 3,2
2 Antena 1 326 2,9 Antena 1 337 2,9
3 Acasa 169 1,5 Acasa 153 1,3
4 Realitatea TV 162 1,4 Realitatea TV 132 1,1
5 Kanal D 132 1,2 Prima TV 128 1,1
6 TVR 1 108 0,9 Kanal D 127 1,1
7 Prima TV 106 0,9 TVR 1 104 0,9
8 Antena 3 101 0,9 Antena 3 96 0,8
9 OTV 71 0,6 OTV 73 0,6
10 National TV 62 0,5 National TV 64 0,6
11 Cartoon Network 51 0,4 JETIX 49 0,4
12 B1TV 49 0,4 Cartoon Network 44 0,4
13 JETIX 44 0,4 TVR 2 41 0,4
14 TVR 2 44 0,4 Sport.ro 40 0,3
15 Sport.ro 41 0,4 B1TV 38 0,3
16 Minimax/A+ 36 0,3 Minimax/A+ 34 0,3
17 Pro Cinema 35 0,3 Pro Cinema 31 0,3
18 Antena 2 32 0,3 Antena 2 29 0,3
19 ETNO 28 0,3 gspTV 26 0,2
20 Hallmark 25 0,2 Hallmark 25 0,2
21 Eurosport 20 0,2 ETNO 24 0,2
22 Discovery 20 0,2 Discovery 21 0,2
23 Favorit TV 17 0,2 Taraf TV 19 0,2
24 Taraf TV 17 0,2 AXN 17 0,2
25 Euforia 17 0,1 Euforia 16 0,1
26 National Geographic 16 0,1 Eurosport 15 0,1
27 AXN 16 0,1 National Geographic 15 0,1
28 gspTV 15 0,1 Favorit TV 15 0,1
29 Animal Planet 15 0,1 Animal Planet 14 0,1
30 Romantica 11 0,1 Romantica 11 0,1
31 Kiss TV 9 0,1 U TV 10 0,1
32 N24 9 0,1 Kiss TV 8 0,1
33 U TV 8 0,1 N24 7 0,1
34 MTV Ro 7 0,1 TVR Cultural 7 0,1
35 TVR Cultural 7 0,1 MTV Ro 6 0,1
36 Zone Reality 7 0,1 Zone Reality 6 0,1
37 AXN Sci Fi 5 0,1 TeleSport 5 0,1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • OM DE MEDIA OM DE MEDIA
    si pe 18-49? ca asta e targetul pro si este de fapt targetul comercial.antena 1 are un public imbatranit. bugetele se iau dupa acest target.
  • romania inedit romania inedit
    E bine ca OTV a inceput sa scada !

Trimite un comentariu

sus