Evenimentul zilei încearcă să explice trecerea Antenei 1 în faţa Pro TV în Prime-Time, la o diferenţă foarte mică, pornind de la articolul publicat, vineri, de paginademedia.ro. Opiniile din EVZ, printre care şi a subsemnatului, indică un cumul de factori: emisiunea Acces Direct, care ridică intrarea în Prime-Time, meciurile de fotbal, intrarea în grilă a emisiunilor Divertis şi Bancher sau şomer (cu audienţe ridicate), dar şi serialul Fetele marinarului, care susţine intervalul 22.00.23.00. Audienţele sunt dezbătute şi de Adevărul.
Articolul din Business Standard pe tema audienţelor TV poate fi încadrat de paginademedia.ro drept un Derapaj. După şapou, prima frază din articol este “Realitatea TV s-a situat pe locul patru, ajungând la 1,1% rating mediu în martie”. Cum postul din grupul Realitatea Caţavencu (care deţine şi Business Standard) a scăzut faţă de luna precedentă, articolul se străduieşte să arate că toată piaţa este la vale. Deşi Antena 1 a crescut uşor pe all urban în martie, textul compară cifra cu un alt target, pentru a rezulta o scădere. Niciun cuvânt despre vreo creştere.
Astenie de primăvară în TV
Despre ultimele tehnologii în materie de televiziune şi publicitate în Cotidianul. Laboratoarele de imagini 3D YDreams, AE şi SMEET revoluţionează conceptul de televiziune. Televizorul va fi controlat fără telecomandă, doar prin gesturi, iar publicul poate participa, din fotoliu, la show-uri interactive. În materie de publicitate, a apărut o platformă prin care spectatorii din sălile de cinema se pot juca şi pot interacţiona cu reclama, prin gesturi simple, mişcări ale corpului sau sunete, care controlează acţiuni şi forme de pe ecran, cum ar fi conducerea unei maşini sau spargerea unor baloane imaginare.
Cum arată viitorul televiziunii
Grupul media american Hearst Corp. a cerut tuturor ziarelor din portofoliu să diminueze costurile din acest an cu aproximativ 20%, prin disponibilizări şi alte măsuri, ca reacţie la scăderea semnificativă a veniturilor din publicitate, potrivit bloomberg.com, citat de Business Standard. Grupul a fost nevoit până acum să mute exclusiv online cotidianul Seattle Post-Intelligencer, iar viitorul ziarului San Francisco Chronicle este incert, după ce anul trecut a avut pierderi de peste 50 milioane de dolari.
Hearst Corp. cere ziarelor reduceri de costuri de 20%
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roSchimbările dramatice prin care trece industria globala a publicităţii vor fi benefice pentru agenţiile de publicitate care se adaptează şi îşi însuşesc rapid noile tehnologii şi canale de comunicare, spune într-in interviu acordat HotNews Julian Boulding, preşedintele thenetworkone, companie ce operează o reţea de peste 300 de agenţii independente pentru campanii publicitare internaţionale. “Dacă foloseşti Internetul aşa cum trebuie, acesta este un mediu mult mai rentabil economic decât media tradiţionale”, spune el.
TV-ul rămâne pe poziţie în vreme de criză, dar Internetul face lucrurile să se mişte acum
Comentarii
@cojo - RO este tara cu numarul record de privitori la televizor. Fiecare tara are recordurile ei stupide, asta e. Cit priveste "punctele acelea", comparatia rezista, in raport cu sistemul de referinta. Masurarea audientei tv. n-a inceput in mileniul asta (cum nici Terra n-a aparut in sistemul solar dupa 1989, dupa mintea unora)!